Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجلس در هفته‌ای که گذشت اخبار مختلفی داشت؛ از «کانال مالی «اس پی وی» در یک نهاد قضایی» تا «سرنوشت دختران زاهدان و شین‌آباد در انتظار بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز؟» و «شناسایی عامل درز «فیلم جلسه غیرعلنی مجلس». به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مجلس در هفته‌ای که گذشت اخبار مختلفی داشت؛ از «کانال مالی «اس پی وی» در یک نهاد قضایی» تا «سرنوشت دختران زاهدان و شین‌آباد در انتظار بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز؟» و «شناسایی عامل درز «فیلم جلسه غیرعلنی مجلس».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانال مالی «اس پی وی» در یک نهاد قضایی اروپایی مستقر می‌شود؟
رئیس «کمیته سیاست خارجی» مجلس گفت: در راستای اجرای سازوکار کانال مالی «اس پی وی» پیشنهاد جدیدی مطرح شده که این موضوع در درون سیستم قضایی یکی از کشور‌های اروپایی مستقر شود تا از این طریق از سنگ اندازی آمریکا مصون بمانند. البته علمی شدن و نشدن این پیشنهاد هنوز مشخص نیست.

نقض ۲ اصل مهم/ سرنوشت دختران زاهدان و شین‌آباد در انتظار بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز؟
حادثه دردناک آتش‌سوزی یک مدرسه در زاهدان و پرکشیدن چهار فرشته هموطن، بار دیگر ضرورت نظارت دقیق بر اجرای قانون را به رخ کشید چه آنکه شرکت ملی گاز در ۷ ماه نخست امسال، فقط ۹۰ میلیارد تومان از حداقل ۲۵۰ میلیارد تومانی که باید صرف تجهیز سیستم گرمایشی مدارس می‌کرد، پرداخت کرد!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کانال مالی اس پی وی نماینده سراوان مجلس شورای اسلامی نقض 2 اصل دختران زاهدان دختران شین آباد بودجه سال 98 کاسپین روز ملی قطر بنیاد برکت صندوق بازنشستگی کشوری سازمان امور مالیاتی توقف دو استیضاح استیضاح حجتی شکایت برجامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس

 طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

مشخصات مصدومان در حال انتقال به بیمارستان دکتر رهنمون یزد:

۱. امیر عباس فرقانی ۱۸ ساله، تروما به سینه (دانش‌آموز)

۲. بهروز خسروانی، ۴۳ ساله، تروما به سر و گردن (راننده ایسوزو)

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان