Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدعلی موسوی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت تیم ملی و لیست کارلوس کی روش جهت حضور ملی پوشان در جام ملت‌های آسیا به خبرنگار برنا گفت: در ۷ -۸ سال گذشته عادت کرده ایم که از سوی کارلوس کی‌روش سورپرایز شویم. البته روی هم رفته کی ‌روش نتایج بدی نگرفته و به نظر من نتایج تیم ملی نرمال بوده ما در بازی های دوستانه ناکامی زیادی نداشتیم، تنها ناکامی ما مربوط به جام ملت‌های گذشته است که موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر نشدیم و باید بدانیم این تورنمنت معتبرترین و مهم ترین رویداد فوتبالی در آسیا است و همه تیم ها جام ملت ها را کاملا جدی می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: متاسفانه پس از ۲۲ سال که در زمان ما عنوان سومی کسب شد، هنوز موفق به حضور در فینال این مسابقات نشدیم و امیدوارم این تیم قهرمانی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

بازیکن سابق بایرلورکوزن در ادامه اظهار داشت: ما در حال حاضر لژیونرهای خوبی داریم البته آنها به غیر از جهانبخش در چهار لیگ برتر دنیا بازی نمی کنند، اما در همین لیگ هایی که هستند الفبای حرفه ای را یاد گرفتند. در تیم ملی بازیکنان خوبی داریم و کادر فنی خوبی نیز داریم و عیار تیم ملی در این رقابت‌ها مشخص می‌شود چرا که ما در جام جهانی فقط دفاع کردیم و توانستیم با این حربه نتایج آبرومندانه ای کسب کنیم.

وی درخصوص برخی انتقادات مربوط به خط خورده های تیم ملی عنوان کرد: در این مورد سرمربی تیم ملی تصمیم می گیرد، همواره وقتی چند نفر از یک تیم خط می‌خورند حرف و حدیث‌هایی به وجود می آید اما قطعا کی روش بازیکنانی را انتخاب کرده که بتوانند بیشترین کمک را به او کنند.

موسوی درمورد گروه ایران در جام ملت های آسیا نیز تصریح کرد: ملی پوشان در گروه سختی قرار ندارند، یمن به لحاظ سیاسی در وضعیت خوبی نیست، ویتنام هم که وضعیتش مشخص است اما عراق تیمی نیست که به سادگی از آن بگذریم. به هر حال من فکر می کنم بتوانیم به عنوان تیم نخست از گروه چهارم صعود کنیم اما در عین حال اصل کار تیم ملی از مرحله بعدی شروع می شود و به قول معروف آن جاست که ما به زمین سفت خواهیم خورد و باید ببینیم کی روش و سایر ملی پوشان در آنجا چه عملکردی خواهند داشت.

مهاجم پیشین آبی پوشان پایتخت درباره در پاسخ به این سوال که به نظرش استقلال باید در چه پست هایی بازیکن بگیرد، گفت: بنده معتقدم اگر استقلال می خواهد در آسیا به مراحل بالا صعود کند باید حداقل ۵ بازیکن سطح بالا جذب کند. الان هم بازیکنان بدی نداریم ولی متاسفانه در اوایل فصل تیم از هم پاشید و شفر مجبور شد استقلال را دوباره از نو بسازد و روی هم رفته من معتقدم برنامه ریزی خاصی در استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد و این فقط هم منوط به استقلال نیست و سایر باشگاه‌ها نیز همین‌گونه هستند. تیم های کشورمان هر چند سال یکبار به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌روند که سال گذشته پرسپولیس موفق شد این مهم را انجام بدهد. استقلال در فصل نقل و انتقالات باید آنچه که شفر می خواهد برای او فراهم کند تا تیم بتواند در لیگ و آسیا موفق شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کی روش خبرگزاری برنا جام ملتهای آسیا سید علی موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد

مسابقات جام تختی اهواز برگزار شد.

طرفداری | دیدار های فینال پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی عصر امروز در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج فینال پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی ۲ _ محمد حسیوند پناهی ۶

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان ۴ _محمد مهدی کشتکار ۶

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی ۵ _علی دارابی کورای ۱

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد ۱ _ اشکان سعادتی فر ۱۲

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع ۴ _ هایک خلویان(ارمنستان) ۱

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟