Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در دیدار با معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: همچنین برخورد موثر با مراکز اصلی و سرشاخه ها و عوامل اثرگذار فساد توسط نهادهای مختلف از جمله تعزیرات حکومتی گامی موثر در پیشگیری از تخلفات به شمار می رود.
وی اضافه کرد: از جمله اقداماتی که می تواند در تبیین فعالیت های نهادهای مختلف به ویژه برخوردهای سازمان تعزیرات با عوامل فساد موثر باشد، اطلاع رسانی و آگاه سازی به روش های گوناگون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ظرفیت منابر، تریبون های نمازجمعه و مبلغان دینی در این اطلاع رسانی بسیار قابل توجه است و می تواند ضمن بیان اقدامات در پیشگیری از تخلف موثر باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت توجه به اخلاق و ارزش های دینی در رسیدگی به پرونده ها ادامه داد: توجه ویژه به استفاده از تذکر و بهره گیری از فرامین‌الهی و معنوی در امور روزمره از جمله وظایف تعزیرات حکومتی است.
رییس سازمان تعزیرات حکومتی نیز در این دیدار از جریمه 70 هزار میلیارد ریالی متخلفان کشور طی سال جاری خبر داد و گفت: این میزان 40 هزار میلیارد ریال بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
جمال انصاری افزود: سفرهای استانی در راستای تحقق اهداف سازمانی و تبیین فعالیت ها و رسالت های سازمانی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تخلفات صنفی انجام می شود و می تواند گام موثری در خصوص بهبود رسیدگی و تسریع در رسیدگی طبق نیازهای استانی باشد.
به گزارش ایرنا، انصاری روز پنجشنبه برای بررسی فعالیت های اداره کل تعزیرات حکومتی به آذربایجان غربی سفر کرد؛ تعزیرات حکومتی مسوولیت رسیدگی به پرونده های قاچاق، تخلفات بهداشتی درمانی و تخلفات حوزه کالا و خدمات را بر عهده دارد.
8137/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اخلاق تعزیرات مبارزه با قاچاق کالا و ارز معاون وزیر نماینده ولی فقیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور

حلیمه قشقایی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی بابل گفت: پرونده تخلف گرانفروشی رادیاتور پنلی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

قشقایی گفت: بازرسان اصناف در بازرسی از این واحد صنفی تخلف گرانفروشی را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج