Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که با حضور جمعی از مسئولان ورزشی و هواداران میبدی برگزار شد، تیم میزبان به رغم ارائه یک بازی خوب مغلوب تیم میهمان شد.
تیم صنایع میبد در گروه پنجم این رقابت ها با تیم آراد فاخر فارس، شهیدرضایی فیروزآباد شیراز ، مارن کهگیلویه و بویراحمد، فولاد سیرجان ایرانیان و فولاد زرند ایرانیان به رقابت می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیگ دسته دوم فوتسال در مجموع در سطح کشور در 6 گروه با حضور 37 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم رقابت ها صعود می کنند.
مرحله دوم پیکارها به صورت مجتمع در یکی از شهرهای کشور برگزار می شود و در مجموع چهار تیم به لیگ دسته اول فوتسال کشور راه خواهند یافت.
مرکز شهرستان 104 هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.
تیم های فوتسال صبای یزد و صنایع میبد 2 نماینده یزد در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور هستند.
30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ کشور و 80 تیم در لیگ های استان یزد حضور دارند.
7536/ 2047
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها رفت و برگشت فوتبال فوتسال فولاد کهگیلویه و بویراحمد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست‌و هشتم لیگ دسته یک فوتبال ایران (جام آزادگان) با ۸ دیدار برگزار شد.    در این هفته، خیبر خرم‌آباد به مصاف دریا بابل رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید.  خیبر با این برد، ۶۴ امتیازی شد تا به صعود نزدیک‌تر شود. این دیدار حواشی زیادی داشت و اعضای تیم میهمان بار‌ها به داوری اعتراض کرده و حتی در واکنش به پنالتی ثانیه‌های پایانی خیبر، برای دقایقی زمین بازی را ترک کردند.   در دیگر دیدار، چادرملو اردکان به مصاف نفت و گاز گچساران رفت که این بازی با تساوی بدون گل همراه شد. چادرملو با این تساوی ۵۷ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.   سایر نتایج لیگ آزادگان به شرح زیر است:‌   آریو اسلامشهر ۲ _ ۰ داماش گیلان   مس سونگون ۱ _ ۱ نفت مسجدسلیمان   مس شهر بابک ۳ _ ۰ خوشه طلایی   پارس جنوبی جم ۲ _ ۱ سایپا   شاهین بندر عامری ۰ _ ۰ شهرداری آستارا   شهر راز شیراز ۱_ ۱ مس کرمان   دیدار تیم‌های، استقلال ملاثانی با فجرسپاسی شیراز هم به دلیل همکاری نکردن باشگاه استقلال خوزستان و مسئولان ورزشگاه غدیر اهواز برگزار نشد.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!