Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:39:11 GMT

آمار طلاق در شهرستان پلدختر نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۱۴۳۶

آمار طلاق در شهرستان پلدختر نگران کننده است

خرم آباد - ایرنا - سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری لرستان گفت: آمار طلاق در پلدختر به نسبت جمعیت و بافت شهرستان نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بیژن دارایی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان پلدختر به مقایسه آمار طلاق سال 95 و 96 با سال جاری در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این آمار در سال 95 تعداد 83 فقره و در سال گذشته 74 فقره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سال 96 الزام به تمکین در پلدختر 45 مورد بوده که در سال 95 به سال 96 ، 51 مورد اعلام شده که مقدمه ای برای شروع اختلافات خانوادگی و طرح مطالبه مهریه و سایر آسیب های پس از طلاق است.
سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری لرستان گفت: رشد الزام به تمکین در سال 96 در پلدختر باعث شده تا سال جاری در این شهرستان با حجم بالای طلاق توافقی مواجه شویم که در 6 ماهه سال جاری هفت مورد افزایش پیدا کند همین امر باعث شده تا تقاضای طلاق توافقی و طلب مهریه در این مدت از 32 مورد به 49 یعنی هفت مورد افزایش داشته باشد.
دارایی افزود: آمار نشان می دهد با وجود تلاش های صورت گرفته اقدامات انجام شده کافی نبوده و باید ورود به اختلافات خانوادگی بیشتر تقویت شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7272/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آمار طلاق ستاد پيشگيري از وقوع جرم پلدختر دادگستري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اعتراض هواداران پرسپولیس به واگذاری این تیم به کنسرسیوم بانکی، پیمان حدادی عضو هیئت مدیره سرخ‌ها با انتشار مطلبی در صفحه شخصی به هواداران پرسپولیس اطمینان داد که این کنسرسیوم بانکی مشکلی برای هزینه کردن در فوتبال ندارد تا به این ترتیب هواداران معترض را آرام کند.

کد خبر 845144 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است