Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، روز پنج‌شنبه ششم دی‌ماه در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی استان، ضمن گرامی داشت سالروز 9 دی، روز بصیرت و آگاهی ملت ایران در برابر فتنه گران، اظهار کرد: خداوند را شاکرم که در آستانه چنین روز بزرگ و حماسی در دیار شهیدان باکری ها و شفیع زاده‌ها در جمع مردمان ولایتمدار و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی و کارکنان مجاهد و تلاشگر فرماندهی انتظامی این استان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان ناجا با فرمانده معظم کل قوا گفت: الحمدلله در دیدار اخیر بیانات و فرمایشات حضرت آقا نشان از رضایت ایشان از مجموعه اقدامات و عملکرد ناجا داشت و اینکه پلیس در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی به سمت گفتمانی شدن پیش می رود.

حجت الاسلام ادیانی، تصریح کرد: کارکنان انتظامی در سراسر کشور در حوادث دی ماه 96 و مرداد 97 نشان دادند از ایجاد نظم و امنیت عمومی در جامعه عبور کرده و به حول قوه الهی هیچ گونه مشکلی در بحث امنیت در داخل کشور وجود ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار سپاه حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است، افزود: امنیت کمترین دستاورد و محصول تلاش مجاهدان نظم و امنیت بوده و خوشبختانه رضایت مقام معظم رهبری و مردم بهترین پاداش برای این تلاش ها و مجاهدت ها است.

حجت‌الاسلام ادیانی، در ادامه سخنان خود حفاظتی و خود مراقبتی را مهم ترین عامل در برابر لغزش‌ها و وسوسه‌ها عنوان کرد و افزود: با داشتن ایمان به خدا و ارتقاء باورهای دینی و مذهبی فرهنگ خودکنترلی و خود مراقبتی در انسان و بخصوص کارکنان انتظامی که در معرض بسیاری از آسیب‌ها هستند، ایجاد و تقویت می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، پلیس را نماینده حاکمیت و ویترین نیروهای مسلح در کشور یاد کرد و گفت: چون ماموران نیروی انتظامی بیشترین تعامل را با مردم دارند لذا رفتار و عملکرد مطلوب پلیس در جامعه سبب افزایش اعتماد مردم به نظام و نیروهای مسلح می شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد