Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «لاتیشا دووال» از سخنگویان این جنبش اعتراضی، به این رسانه گفت که هفتمین دور تظاهرات، شنبه آینده در شهرهای فرانسه برگزار می‌شود و در هفته‌های آتی ادامه می‌یابد.

برخی نمایندگان این جنبش از مردم خواسته‌اند که حتی شب سال نوی میلادی را برای اعتراض به سیاست‌های دولت در خیابان‌ها سپری کنند.

«بنجامین کاچی» از نمایندگان جلیقه‌ زردها به فرانس پرس گفت که اگر دولت حاضر به عقب‌نشینی و پذیرش خواسته‌های معترضان نشود، جنبش تا چند هفته دیگر به قیامی به گفته او «سراسری» بدل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیابان‌های پاریس در هفته‌های گذشته صحنه درگیری خشونت‌بار نیروهای پلیس و معترضان فرانسوی بوده است.

اعتراض‌ها در ابتدا در واکنش به سیاست‌های اقتصادی «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه به ویژه در حوزه سوخت و مالیات آغاز شد، اما به سرعت جنبه‌ای سیاسی یافت.

دولت این کشور در هفته‌های گذشته با عقب‌نشینی از برخی سیاست‌های خود و اختصاص بودجه بیشتر به کارگران و بازنشسته‌ها، سعی در مدیریت بحران ایجاد شده داشته، اما در این مسیر موفق نبوده است.

محله‌های اطراف برج ایفل هرسال در شب سال نو، میزبان گردشگرانی از کشورهای مختلف دنیاست و جنبش جلیقه‌زردها امسال نگرانی مقام‌های فرانسوی از کاهش تعداد گردشگر را به دنبال داشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتاً شدید از بعدازظهر امروز مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پوشش ابرها در استان امروز افزایش می‌یابد، ادامه داد: بارش پراکنده باران در برخی ساعت‌ها محتمل است.

وی بیان کرد: دوشنبه و سه‌شنبه این هفته، موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعت‌های بعدازظهر بارش‌های نسبتاً شدیدی پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم داشت، افزود: پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتاً پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

رحمن‌نیا افزود:‌ با ورود سامانه بارشی به جو استان، دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته دوباره افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است