Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استان‌ها و امور مجلس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: تاکنون ۳۰۰ شب خاطره دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور برگزار شده است. ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

مجید مصلحی در حاشیه شب خاطره دریادلان شرقی که شامگاه پنجشنبه در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش برگزار شد در گفت‌وگو با تسنیم در چابهار اظهار داشت: یکی از رسالت‌های حوزه هنری پرداخت همه‌ جانبه به دفاع مقدس است در همین راستا به ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس از طریق کتاب اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دو سال اخیر با نگاهی جدید‌تر برای پرداخت به دفاع مقدس، برگزاری شب‌های خاطره در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون 300 شب خاطره دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور برگزار شده است.

مدیرکل استان‌ها و امور مجلس حوزه هنری تصریح کرد: از آنجایی عمده تعریفی که از جنگ ارائه می‌شود بیشتر تعریف جنگ زمینی است و از رشادت‌های دریایی جنگ کمتر یاد شده تمرکز ویژه‌ای برای برگزاری شب‌های خاطره دریایی در مناطق مختلف نیروی دریایی گذاشتیم و امشب شاهد برگزاری هشتمین شب خاطره مشترک حوزه هنری و نیروی دریایی ارتش در منطقه سوم نیروی دریایی هستیم.

مصلحی خاطرنشان کرد: این شب‌های خاطره تاریخی است شفاهی از رشادت‌های دریادلان دفاع مقدس که در کنار ناوشکن‌های ارتش برگزار می‌شود.

سیستان و بلوچستان| شب خاطره دریادلان مشرقی به روایت تصویرمراسم شب خاطره یادبود شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در کرمان برگزار شد"شب خاطره انقلاب" در رشت برپا شد
شایان ذکر است هشتمین شب خاطره مشترک نیروی دریایی ارتش و حوزه هنری انقلاب اسلامی در کنار ناوشکن نقدی نیروی دریایی ارتش در منطقه سوم دریایی نبوت در کنارک استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

دیگر خبرها

  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود