Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق تیم ملی معتقد است که انتظارات در جام ملت های آسیا باید از تیم ملی بالا باشد.

طرفداری- کمتر از دو هفته دیگر، جام ملت های آسیا 2019 در کشور امارات برگزار خواهد شد.

ناصر محمدخانی، مهاجم سابق تیم ملی کشورمان در گفتگو با تسنیم، درباره سومی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیای 1984 در سنگاپور که خودش هم عضو آن تیم بود، اظهار داشت:

با کمترین امکانات، بدون بازی‌های تدارکاتی و برگزاری اردوهای خارج از کشور، وارد این مسابقات شدیم و به مقام سومی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان ما همیشه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا جزو چهار تیم پایانی و برتر بود.

وی اضافه کرد:

تیم ملی فعلی، بهترین امکانات، اردوی خارج از کشور و ... را در اختیار دارد و مردم باید توقع قهرمانی آسیا را داشته باشند. چند سال است تیم اول آسیا هستیم، اما نمی‌دانم چرا کی‌روش می‌گوید حضور در جمع چهار تیم رؤیای مردم است. آقای کی‌روش! تیم ملی در بیشتر ادوار جام ملت‌های آسیا، جزو چهار تیم پایانی بوده است، آن هم بدون امکانات و اردوهای خارج از کشور.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد:

در جام ملت‌های 1984 سنگاپور، چشم بسته وارد مسابقات شدیم. در استادیوم آزادی خوابگاهی داده بودند که 20 نفر داخل اتاق می‌خوابیدیم. الان تیم ملی بهترین هتل و اردوی خارج از کشور را داشته و بهترین ماساژور و روانشناس را در اختیار دارد. زمان ما این چیزها نبود. 

محمدخانی در پایان تصریح کرد:

آقای کی‌روش! با این امکانات نباید توقع فینالیست شدن تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را داشته باشیم،  آن هم تیمی که دو بار تجربه حضور در جام جهانی را داشته و بازیکنانش لژیونر هستند؟ جام ملت‌های آسیا دیگر مثل جام جهانی نیست که بگویند تیم‌های قدرتمند اروپایی حضور دارند و دفاعی بازی می‌کنیم. در آسیا، تیم‌ها از نام ایران می‌ترسند و باید تیم ملی تهاجمی بازی کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد