Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی  در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: «در یک زمان، دریابان شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی با اعلان قبلی به افغانستان پرخطر سفر کرد و ترامپ فرمانده کل قوا و رئیس جمهور آمریکا بصورت مخفیانه به بغداد کم خطر سفر و دقایقی در جمع نظامیان آمریکا حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این است واقعیت ایران و آمریکا!»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ارتش مجلس سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به روابط ایران با کشورهای قاره آفریقا، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است. 

امیرعبداللهیان افزود: آسیا و آفریقا با برخورداری از ظرفیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف می‌توانند روندهای کلان سیاسی و اقتصادی جهان را رقم زنند و به موتور توسعه و پیشرفت پایدار مبتنی بر عدالت و برابری مبدل شوند؛ ایران در قلب منطقه غرب آسیا، از نقش و جایگاه ویژه‌ای در این تحول راهبردی برخوردار است.

وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو گفت: دو رویداد مهم دومین اجلاس ایران آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اکسپو 2024 تهران فرصتی ارزشمند برای تحقق این اهداف مهم است.

به گزارش تسنیم دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا، 7 اردیبهشت ماه  1403 با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از 30 کشور آفریقایی در مرکز همایش های سران برگزار شد.

از اکسپو ایران 2024 چه می‌دانید؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است
  • اعتراضات دانشجویی؛ واقعیت آمریکا بدون روتوش
  • انتقاد امیرعبداللهیان از "سرکوب دانشجویان آمریکایی"
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها نگران کننده است
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • امیرعبداللهیان: آمریکا در سرکوب حامیان فلسطین در این کشور رفتار متناقض به آزادی بیان دارد
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ