Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان لرستان گفت: جاده‎های استان لرستان به شدت لغزنده بوده و تردد تنها با زنجیر چزخ امکانپذیر است. ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، از لغزندگی شدید جاده‌های استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بارش باران و برف در استان، تمامی محورهای لرستان به شدت لغزنده است و تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گردنه‌های زاغه، زالیان و رازان بارش شدید برف وجود دارد و همچنین انسدادهای مقطعی ایجاد می‌شود و اقدامات راه گشایی نیز صوت می‌گیرد.

بارش برف گردنه‌های استان قزوین را سفیدپوش کردقزوین|آغاز بارش برف در گردنه آوج/راهداران مشغول عملیات نمک‌پاشی هستندورود سامانه بارشی جدید؛ هوای استان زنجان سرد و برفی می‌شود

وی با بیان اینکه محدودیت دید در محورها وجود دارد عنوان کرد: به دلیل برف و بوران در سایر محورها به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

شاهرود- بارش برف محور شاهرود- توسکتان را سپید پوش و تردد خودرو‌ها را کند کرد.

به گزارش مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست، اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بارش برف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان