Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛در این بسته پربازدیدهای یک هفته شهروند خبرنگاران را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده‌ایم، اخباری پربازدید که شما هموطنان در تهیه و ارسال آن نقش داشته‌اید. جهت مشاهده فیلم و تصاویر هر خبر روی تیتر آن کلیک کنید.

 

 

 

شهروندخبرنگار تهران؛

 سرعت زیاد، پراید را واژگون کرد + تصاویر یک دستگاه خودروی پراید به علت سرعت غیرمجاز در بلوار اصلی منطقه تهرانسر شهر تهران دچار حادثه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

 

شهروندخبرنگار کردستان؛

 لحظه انفجار پیکان وانت هنگام سوختگیری + فیلم یک دستگاه خودروی پیکان وانت هنگام سوختگیری در جایگاه سوخت CNG شهرستان قروه منفجر شد.  

 

شهروندخبرنگار تهران؛

 لحظه قاپیدن گوشی از دست عابر پیاده + فیلم فیلمی از لحظه سرقت تلفن همراه از دست یک عابر پیاده توسط سارقان موتورسوار را مشاهده می‌کنید.  

 

شهروندخبرنگار تهران؛

 خیابان احسان در محاصره خودروهای دوره‌گرد + فیلم وجود خودروهای دوره‌گرد در خیابان احسان منطقه تهرانپارس باعث سدمعبر و ترافیک خودروها در این منطقه شده است.  

 

شهروندخبرنگار مرکزی؛

تردد تانکر سوخت با سرعت 120 کیلومتر! + فیلم سرعت زیاد تانکر حامل سوخت در جاده دلیجان - میمه توجه شهروندخبرنگار ما را به خود جلب کرد.  

 

شهروندخبرنگار آبادان؛

حمله وحشیانه با قمه به صاحب ساندویچی + فیلم فیلمی از لحظه درگیری چند اراذل و اوباش با صاحب مغازه ساندویچی در شهر آبادان را مشاهده می‌کنید.  

 

شهروندخبرنگار خراسان شمالی؛

چشم‌اندازی از طبیعت دل‌نواز در روستای سرچشمه + تصاویر تصاویری از طبیعت زیبای روستای سرچشمه در شهرستان اسفراین را مشاهده می‌کنید.  

 

شهروندخبرنگار مازندران؛

خودروها برای رسیدن به روستای توکله باید شنا کنند + فیلم راه ارتباطی روستای توکله در شهرستان تنکابن استان مازندران به علت جاری شدن سیل چند وقت اخیر تخریب شده است.

 

 

شهروندخبرنگار تهران؛

نیسان حادثه‌ساز در جاده هراز! + فیلم فیلمی از تردد خطرناک خودروی نیسان حامل بار در جاده هراز را مشاهده می‌کنید.  

 

 پربازدیدهای این هفته شهروند خبرنگار این سوژه‌ها بودند، شما همو‌طنان نیز می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید و یا شماره 09303001947 را در تلفن همراه خود ذخیره و سپس در پیام‌رسان‌های داخلی، تصاویر و فیلم‌ها را برای گروه شهروند خبرنگار ارسال کنید، فرآورده‌های خبری شما با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران جوان و همینطور در بخش‌های خبری شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری ۱۹:۱٠" شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.

  برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/  

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث مشکلات مردم مناظر زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال

به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما ،تعداد زیادی از فرهنگیان هر سال به علت‌های مختلف مانند تغییر محل زندگی، ازدواج، انتقال اجباری پدر یا همسر به دنبال گرفتن انتقالی موقت یا دائم از محل کار خودشون هستند.

 برخی از فرهنگیان خصوصا بانوان فرهنگی درباره نقل و انتقالات با مشکلاتی مواجه هستند و خواستار رسیدگی مسئولان شدند .

شهروند خبرنگار ما می‌گوید بعد از ۱۵ سال خدمت در پاکدشت خواستار انتقال به محل زندگی خود در تهران است ولی تاکنون با درخواستش موافقت نشده است.

بنا بر اعلام  آموزش و پرورش، مشمولان انتقال فرهنگیان باید دارای شرایطی که آموزش و پرورش و ستاد اجرایی آن تصویب کرده است باشند .

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

فرهنگیان زیادی برای تدریس به شهرستان‌های اطراف تهران از جمله پاکدشت می‌روند و هرساله درخواست جابجایی به شهر تهران دارند و در سامانه نقل و انتقال ثبت نام می‌کنند اما با انتقالی آنها به خاطر کمبود نیرو در مبدا موافقت نمی‌شود در حالی که در شهر تهران کمبود معلم داریم و متاسفانه این کمبود نیرو با جذب نیروهای از استان‌های مختلف تامین می‌شود در حالی که می‌توانند نیروها را ساماندهی کنند.
من معلم مقطع ابتدایی هستم و ۱۵ سال است که  از تهران پاکدشت می‌روم، لطفا ابن موضوع را پیگیری کنید. 

 

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر در تل‌آویو
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • ببینید | لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر توسط پلیس اسرائیل در تل‌آویو
  • فیلم/لحظه بستن دفتر شبکه خبری الجزیره در تل‌آویو
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • پخش زنده| نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه