Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با نماینده ولی فَقِیه در گیلان دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری لاهیجان با اشاره به اینکه حضور فرهیختگان دانشگاهی در شورای شهر جای افتخار است، اظهار کرد: لاهیجان دارای پیشینه غنی تاریخی و مردمی بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحتی به سرمایه‌گذاری لاهیجانی‌ها در این شهر اشاره کرد و افزود: این موضوع نشان دهنده تعلق خاطر مردم لاهیجان به شهر خود است.

وی خواستار ارائه خدمات مناسب در شان مردم توسط شهرداری ها شد و بیان کرد: آنچه که می تواند مردم را قانع و راضی نگه دارد، ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم است.

وی به ارائه خدمات مختلف به مردم توسط شهرداری ها اشاره کرد و گفت: تمام مطالبات را نمی‌توان پاسخگو بود اما مسئولان باید تا حد امکان برای رفاه حال مردم تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه توجه به نیروهای زیردست حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: توجه به زیردستان رحمت خداوند را متوجه متولیان می کند.

آیت الله فلاحتی بر رعایت وضعیت مردم در ساخت و سازها تاکید کرد و یادآور شد: البته موافق رفتار خلاف قانون نیستیم اما تمام مردم در یک سطح نیستند.

امام جمعه رشت، لاهیجان را عروس شهرهای شمال کشور توصیف کرد و افزود: لاهیجان از مناظر بسیار زیبایی برخوردار است ضمن اینکه در نظام شهری باید به نقشه ها و برنامه های اجرایی در این شهر توجه شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در شهرسازی و توسعه میدانی شهر لاهیجان هوشمندانه عمل شده است، تصریح کرد: در تمام پروژه های عمرانی باید به زیباسازی شهری توجه شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، لاهیجان را کانون و مرکز فرهنگی استان گیلان خواند و بیان کرد: مسئولان باید رفتار اخلاق مدارانه داشته باشند زیرا رفتار مدبرانه و اخلاق مدارانه مردم را راضی نگه می دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم در راستای خدمت به جامعه اسلامی و خون شهداست، یادآور شد: زمانی که مردم مشاهده کنند متولیان امور شهری دغدغه ای به غیر از آبادانی شهر ندارند راضی و امیدوار می شوند.

شهردار لاهیجان نیز به خدمات ارائه شده توسط این شهرداری اشاره کرد و گفت: موضوع محلات محوری و استعدادیابی شهروندان به ویژه در مناطق کم برخوردار توسط شهرداری لاهیجان اجرایی شده است.

مسعود کاظمی، یکی از اصلی‌ترین فعالیت های شهرداری را درآمدزایی عنوان کرد و گفت: ۷۵ درصد از درآمدها از طریق صدور پروانه و فروش تراکم کسب می شود.

وی با بیان اینکه دفتر سرمایه‌‍گذاری شهرداری لاهیجان فعال‌تر شده است، تصریح کرد: در بحث پسماند به دلیل بالا بودن آب‌های زیرسطحی به طرف بازیافت رفتیم و پس از گذشت ۳۰ سال دفن زباله، تبدیل پسماند به کود مایع و جامع و همچنین گازوئیل از برنامه های شهرداری لاهیجان است.

شهردار لاهیجان از ورود سالانه ۶ میلیون نفر گردشگر به این شهر خبر داد و بیان کرد: به نمایش گذاشتن فرهنگ بومی و محلی از منظر زیباسازی شهری از جمله رویکردهای شهرداری لاهیجان است.

کاظمی به خواسته ۷۶ درصد از مردم شهر لاهیجان مبنی بر بازگشایی جزیره استخر لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ ۵۲ میلیارد ریال به صندوق دادگستری واریز شده و در آینده نزدیک جزیره استخر لاهیجان بازگشایی می شود.

 

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها زباله سرمایه شورای شهر قانون نماینده ولی فقیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان


به گزارش تابناک به نقل از روسیا الیوم، وزرای خارجه روسیه و عربستان تلفنی گفت‌وگو کردند. 

«سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه و «فیصل بن فرحان»، وزیر ‌خارجه عربستان در تماسی تلفنی بر ضرورت وحدت تلاش‌ها برای حل بحران در خاورمیانه تاکید کردند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه در پی تماس تلفنی لاوروف و بن فرحان آمده است: «در این تماس، توجه ویژه ای به بررسی موضوعات در دستور کار منطقه ای با توجه به تشدید بی سابقه اوضاع در منطقه شد.»

این بیانیه افزود: «درگیری فلسطین و اسرائیل و تنش‌ها در دریای سرخ مورد بحث طرفین قرار گرفت. دو طرف بر موضع مشترک خود در حمایت از با توجه به ضرورت تقویت تلاش‌های همه اعضای مسئول جامعه بین‌المللی برای دستیابی به یک راه‌حل سیاسی و دیپلماتیک سریع بحران‌های شدیدی که صلح و ثبات در خاورمیانه را تضعیف می‌کنند، تاکید کردند.»

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • ضرورت شناسایی و تعریف فناوری نرم حلال
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی