Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه‌ی برگزاری جام ملتهای آسیا یکی از مسئولین فدراسیون فوتبال ازبکستان را به دلیل عدم حضور در جلسه تحقیقات کمیته انضباطی و اخلاق AFC تعلیق کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئیس کمیته انضباطی و اخلاق AFC اعلام کرد که بخزود میرتیمیروف یکی از مسئولین فدراسیون فوتبال ازبکستان که به عنوان مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون فعالیت می‌کند به دلیل عدم همکاری با این کمیته در جریان یک فرایند تحقیقات و عدم حضور در جلسه کمیته در شهر کوالالامپور در مدت زمان معین شده، به مدت دو ماه از کلیه فعالیت‌های فوتبالی تعلیق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هنوز مشخص نیست که تحقیقات مورد اشاره ای اف سی در چه موردی بوده ولی بر اساس اعلامیه صادر شده، درحالیکه تیم ملی ازبکستان به زودی در جام ملتهای آسیا در امارات به میدان رفته و در مرحله گروهی با تیمهای عمان، ترکمنستان و ژاپن دیدار خواهد کرد، میرتیمیروف تا دو ماه دیگر اجازه انجام هیچ گونه فعالیت فوتبالی‌ای را نخواهد داشت.

 

ازبکستان یکی از چهار کشوری بود که در ماه اکتبر علیه اصلاحات مدیریتی پیشنهادی ای اف سی رای داده بودند. امارات و عربستان دو کشور دیگری بودند که بر علیه این اصلاحات رای منفی داده بودند، دو کشوری که سودای ریاست بر کنفدراسیون فوتبال آسیا که انتخاباتش ماه آوریل آینده برگزار می‌شود را در سر دارند.

 

رای منفی به اصلاحات در ماه نوامبر از سوی بسیاری از ناظرین در آسیا به عنوان رای منفی به رئیس فعلی ای اف سی، شیخ سلمان قلمداد شده بود. گفته می‌شود ای اف سی به این شک کرده که رای منفی ازبکستان به اصلاحات پیشنهادی با تشویق و حمایت بعضی اعضای دیگر کنفدراسیون انجام شده و به همین علت کمیته انضباطی و اخلاق ای اف سی در این مورد تحقیقاتی را آغاز کرده است. هر چند هنوز هیچ منبع رسمی‌ای این شایعات را تایید نکرده است.

 

ازبکستان ای اف سی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ازبکستان ای اف سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و کمیته انضباطی رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور