Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر از استانداری، احمد طهرانی در دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان خمین اظهار داشت: ۱۳ کمیته زیرمجموعه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف تبیین هرچه بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری برنامه های ویژه برای از بین بردن ناامیدی و تبیین توطئه های دشمنان از محورهای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان خمین با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: برنامه ریزی کمیته های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر با محوریت شهادت این بانوی بزرگوار باشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رهبری مدبرانه و حضور مردم به پیروزی رسید، گفت: انسجام و اتحاد بین مقام معظم رهبری، مردم و مسئولان در سخنرانی های برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گیرد.

طهرانی ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف به منظور افزایش آگاهی جوانان از دستاوردهای انقلاب در این شهرستان برگزار می شود.

وی تاکید کرد: ایجاد نارضایتی در جامعه نسبت به نظام و مسئولان راهبرد دشمن برای ضربه زدن انقلاب است و بصیرت مردم و تدبیر مسئولان در ایجاد رضایتمندی جامعه ضروری است.

کد خبر 4497414

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر فرمانداری خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌