Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@12:28:48 GMT

واکنش امری به موضوع جدایی رمزی در پایان فصل

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۳۰۶۱

واکنش امری به موضوع جدایی رمزی در پایان فصل

اونای امری، سرمربی آرسنال، نسبت به شایعه جدایی آرون رمزی در پایان فصل و پیوستنش به یوونتوس واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رمزی در پایان فصل با آرسنال به پایان خواهد رسید و شایعات حاکی از آن است که او در تابستان راهی یوونتوس خواهد شد. مذاکرات برای تمدید قرارداد با او جواب نداده و گفته می‌شود که ستاره ولزی قصد تمدید با توپ‌چی ها را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال اونای امری به این موضوع واکنش نشان داد و از لزوم تمرکز برای رمزی صحبت کرد.

 

 

 


او گفت:" برای هر بازیکنی، مهم ترین چیز این است که با تمرکز کامل در تیم ما باشد. صحبت کردن راجع به آرون کار آسانی نیست ولی من با او صحبت کرده ام و نیاز داریم که او عملکرد خوبی برای ما داشته باشد.روز گذشته با روحیه خیلی خوبی برای ما بازی کرد. پیروز نشدیم ولی سخت تلاش کردیم و من برای او خوشحالم.  همچنین این تمرکز را برای دیدار با لیورپول در روز شنبه نیاز دارم. تمرکز او باید به کمک ما بیاید."

آرون رمزی آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرون رمزی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهند شد.

به نقل از فارس این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895892

دیگر خبرها

  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت