Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@07:16:19 GMT

شاخ به شاخ مرگبار 2 خودرو در محور سیرجان + عکس

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۳۱۴۲

شاخ به شاخ مرگبار 2 خودرو در محور سیرجان + عکس

حوادث رکنا: شاخ به شاخ دو خودرو در محور سیرجان پاریز یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، برخورد رو در رو خودروی سمند و پراید دیشب پنجشنبه ۶ دی ماه در کیلومتر ۱۲ محور سیرجان پاریز یک کشته دو مصدوم بر جای گذاشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل ناموسی بخاطر خودکشی خواهر/ جمشید از سارا چه خواسته بود؟ رشید قادر نبود خواسته های زنش را تامین کند مهشید هم با سینا به بی راهه رفت ! تجاوز به دختر 11 ساله در خانه مجردی پسر جوان+ عکس عروس سر سفره ی عقد در دفترخانه یک مرد را بغل کرد / این مرد 23 سال از او دور بود پشت پرده انفجار بامداد امروز در جاده فیروزکوه-دماوند + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشته شدن پسر 2 ساله پس از جراحی مردانه ! جسد تکه تکه شدن زن مو شرابی داخل جعبه چوبی / 2 مرد اعتراف هولناکی کردند +عکس دستگیری مادری که با دست کار زشتی با پسر 18 ساله اش کرد + عکس ناپدید شدن مجسمه شهر / شاهدی که به دیوانه خانه رفت ! فیلم و عکس از انفجار وحشتناک در جایگاه CNG آبادان / شامگاه دیروز رخ داد پایان ویزیت های دندانپزشک قلابی در بابل با مدرک سیکل + عکس مرد زندانی راز قتل 10 ساله را برملا کرد / پرونده دوباره به جریان افتاد در مراسم ختم باقری درمنی چه گذشت؟ / تنها بازمانده مرد اعدامی کیست؟ + عکس نقشه پلید 2 زن برای مسافر مرد یک هتل معروف تهران / در هتل چه گذشت؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents اخبار حوادث خودرو عکس سیرجان مرگبار حوادث سیرجان یک کشته عکس فیلم تحقیقات دانشجویان بیمارستان دختر تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد من اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی ولغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • کشته‌های سیل عمان به ۱۷ نفر رسید | مدارس تعطیل و کارمندان دور کار شدند