Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@18:57:38 GMT

لاغری سه سوته با سبزی پر خاصیت

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۳۵۸۵

لاغری سه سوته با سبزی پر خاصیت

رکنا: لاغری فوری با خوردن این سبزی شگفت انگیز راهی موثر برای کاهش وزن است.

متخصصان تغذیه و سلامت در دانشگاه لوند سوئد با انجام آزمایشهایی روی چند نوع از سبزیجات و سپس تمرکز بر یکی که به گفته آن‌ها بیش از انواع دیگر در این آزمایش‌ها خاصیت کنترلی در اشتها و در نتیجه اثرات بهتر بر کاهش وزن داشت، از اسفناج به عنوان کاهنده مؤثر وزن یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متخصصان دانشگاه لوند در سوئد دریافتند عصاره اسفناج‌ حاوی ترکیبی موسوم به «تیلاکوئید» است که تا ۴۳ درصد شانس کاهش وزن را افزایش می‌دهد.

به گفته آن‌ها، میل شدید به خوردن موادغذایی، افراد را ترغیب می‌کند تا به مصرف مواد خوراکی ناسالم همچون فستفود‌ها و غذاهای شیرین روی آورند. در این مطالعه آمده است که وجود ترکیب تیلاکوئید در اسفناج، بدن را به ترشح هورمون سیری وادار می‌سازد و احساس گرسنگی را از بین می‌برد و در نتیجه فرد بهتر می‌تواند اشتهای خود را کنترل کند، عادات غذایی سالمتری داشته باشد و وزن بیشتری از دست بدهد.

پرفسور «شارلوت ارلانسون – آلبرتسون» یکی از متخصصان این مطالعه گفت: تحلیل‌های ما نشان می‌دهد نوشیدن عصاره اسفناج پیش از صبحانه میل شدید به غذا خوردن را از بین می‌برد و موجب می‌شود فرد در تمام روز ولع به خوردن نداشته باشد.

در این بررسی ۳۸ زن دارای اضافه وزن مدت سه ماه تحت مطالعه قرار گرفتند. گروهی از این افراد هر صبح یک لیوان از این نوشیدنی را مصرف و گروه دیگر از ترکیب مشابه استفاده می‌کردند.

به نقل از روزنامه دیلی میل، در پایان مطالعه مشاهده شد که شرکت‌کنندگان گروه اول پنج کیلوگرم و گروه دوم ۳/۵ کیلوگرم وزن خود را از دست دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل ناموسی بخاطر خودکشی خواهر/ جمشید از سارا چه خواسته بود؟ رشید قادر نبود خواسته های زنش را تامین کند مهشید هم با سینا به بی راهه رفت ! تجاوز به دختر 11 ساله در خانه مجردی پسر جوان+ عکس عروس سر سفره ی عقد در دفترخانه یک مرد را بغل کرد / این مرد 23 سال از او دور بود حمله دختران قمه به دست به خانه مرد ثرومند تهرانی / او را به زور به اتاق خواب بردند! + عکس پشت پرده انفجار بامداد امروز در جاده فیروزکوه-دماوند + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشته شدن پسر 2 ساله پس از جراحی مردانه ! جسد تکه تکه شده زن مو شرابی داخل جعبه چوبی / 2 مرد اعتراف هولناکی کردند +عکس ولایتی در مراسم دانشجویان کشته شده علوم تحقیقات چه کرد؟ + عکس محبوس شدن مسافران پس از واژگونی مینی بوس ! + فیلم دستگیری مادری که با دست کار زشتی با پسر 18 ساله اش کرد + عکس پایان ویزیت های دندانپزشک قلابی در بابل با مدرک سیکل + عکس حرکات عجیب روباه های گرسنه پس از دیدن سطل غذا + فیلم نقشه زودهنگام 2 مرد با کلاهبرداری میلیونی در جام جهانی 2022 قطر +تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت غذا روزنامه کاهش وزن لاغری شگفت انگیز خوردن شانس عکس فیلم تحقیقات دانشجویان بیمارستان دختر تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد من اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نمناک، تا به حال توجه کرده اید که وقتی نعنا خشک را به دوغ اضافع می کنیم، حتی بعد از هم زدن های مکرر، همچنان سبزی خشک با دوغ مخلوط نشده و به شکل معلق روی دوغ می‌ماند. اما ممکن است در رستوران ها یا میهمانی ها، متوجه شوید که چنین مسئله ای نیست و دوغی که برایتان سرو می شود بخوبی با نعناع ترکیب شده؛ اینجاست که مشتاق می‌شوید تا راز و ترفند آن را شما هم بدانید.

برای رفع این مشکل همراه ما باشید تا ساده ترین ترفند حل شدن سبزی خشک داخل دوغ را برایتان خواهیم گفت تا من بعد با معلق ماندن نعناع روی دوغ مجبور نباشد قبل از سرو، هر بار دوغ را هم بزنید.

فوت‌وفن‌های خشک کردن نعناع | نعناع خشک را تا چند وقت و به چه روشی نگهداری کنیم؟ برای خوشمزه شدن دوغ چه باید کرد؟ | چاشنی معروف دوغ و ادویه دوغ محلی

راز نماندن نعناع روی دوغ با کمک آب جوش

برای این منظور ابتدا کمی آب جوش روی نعنا خشک یا هر سبزی خشک دیگری که قصد دارید به دوغ اضافه کنید، ریخته و اجازه دهید کاملا خیس بخورد.

بعد از آنکه نعناع و سبزی خشک دوغتان، خوب خیس خورد آن را به ظرف دوغ اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

مطمئن باشید که با این ترفند، هر نوع سبزی معطر و نعناع خشکی که دارید، بخوبی و یکدست داخل دوغ ترکیب خواهد شد.

کد خبر 848035 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن خبر مهم مهارت‌های زندگی

دیگر خبرها

  • رژیم تخم مرغ شما را به لاغری سریع می‌رساند
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • ببینید | تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • این ۵ ماده غذایی را که هرگز نباید دوباره گرم کرد
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد