Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا – رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون 9 جاده شریانی این استان پوشیده از مه غلیظ است و احتمال کولاک برای مسیرهای کوهستانی نیز پیش بینی شده است.

محمد محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر مه غلیظ در جاده های زنجان – دندی، زنجان – طارم، خدابنده – همدان، دندی - تخت سلیمان، زنجان – تهم – چورزق، خدابنده – همدان و سلطانیه – خدابنده دید افقی رانندگان را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: رانندگان عبوری از همه مسیرهای استان زنجان احتیاط کنند و صبوری بیشتری نسبت به روزهای عادی داشته باشند.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از رانندگان خواست، نسبت به رعایت فاصله طولی و داشتن سرعت مطمئنه جدیت داشته باشند تا شاهد سوانح جاده ای نباشیم.
محمدی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط هواشناسی استان زنجان از بعدازظهر روز جاری بارش برف در جاده های کوهستانی استان جریان خواهد داشت، یادآوری کرد: رانندگان عبوری از مسیرهای کوهستانی جاده های استان خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی، گرمایشی و زنجیرچرخ مجهز کنند.
وی خاطرنشان کرد: احتمال وقوع کولاک برای جاده های کوهستانی استان زنجان همراه با مه نیز پیش بینی شده است.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: نیروهای راهداری با 50 اکیپ در 30 گردنه کوهستانی و سخت گذر 24 ساعته فعال هستند و برای مسافران و رانندگان عبوری در صورت نیاز خدمات ارائه می دهند.
محمدی خاطرنشان کرد: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری، در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.
وی افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 31 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و مسیرهای ترانزیت، 37 دوربین نظارتی در این محورها، 2 سامانه توزین حین حرکت در جاده های دندی - زنجان - ابهر - زنجان و 68 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان فعال است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
9505/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري و حمل و نقل جاده اي كولاك و برف جاده هاي زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای ایلام آمده است: بتوجه به پیش بینی های موسسه تحقیقات آب کشور، هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و بررسی های دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای ایلام مبنی بر فعالیت توده بارشی از عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به دلیل سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و امکان سرریز سدهای ایلام و دویرج دهلران، از کلیه هم استانی های عزیز خواهشمندیم به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارت از نزدیک شدن، استقرار و اسکان در پایین دست سدها، حریم و بستر روخانه ها و دهانه پل ها خودداری کنند.

کد خبر 6092700

دیگر خبرها

  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • احتمال رگبار باران رعدو برق و وزش تند باد در مازندران
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام