Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ماموران مرزی استان، ۱۰۷۳ قلم دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در مناطق مرزی استان گلستان در مرز اینچه‌برون کشف کردند. ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سرهنگ محمدرضا سراوانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود اتباع ترکمنستان به کشور اظهار داشت: 46 ‌هزار و 353 نفر از اتباع ترکمنستان از طریق مرز اینچه برون گنبدکاووس به ایران وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان افزود: در این مدت 302 نفر از هموطنان ما از مرز اینچه‌برون به کشور ترکمنستان سفر کردند.

وی از ورود و خروج 18 هزار و 612 دستگاه تریلی ترانزیت ایرانی و خارجی از طریق مرز اینچه برون در 9 ماه گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد 14 هزار و 88 تریلی خارجی و بقیه ایرانی بودند.

22 هزار نخ سیگار قاچاق در هنگ مرزی سرخس کشف شدنقش رونق قاچاق در نارسایی گازی زاهدانمرکزی|6 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس شازند کشف و ضبط شد

سراوانی گفت: در این مدت ورود و خروج تریلی‌های ترانزیت داخلی و خارجی از مرز اینچه برون در مقایسه بامدت مشابه سال قبل، 3 هزار و 517 دستگاه کاهش داشته است.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان اظهار داشت: در این مدت ماموران مرزبانی، 11 کیلو و 468 گرم انواع مواد مخدر، 2434 پاکت سیگار، 10 قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز، 91 دستگاه تجهیزات ماهواره، 4940 لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع و 1073 قلم دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط کردند.

سراوانی ادامه داد: در ارتباط با کشفیات انجام شده، در مجموع 166 نفر دستگیر شدند که 58 نفر آنان شکارچیان متخلف بودند.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد