Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: نقش مقام معظم رهبری در ایجاد آرامش، امنیت و بصیرت مردم بسیار واضح و ستودنی بود و ۹ دی‌ماه روز تجدید بیعت با امام و رهبری است. ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بجنورد اظهار داشت: قیام پر خروش مردم در 9 دی بیانگر بصیرت و غیرت امت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات فتنه‌گران و سران فتنه در سال 88 افزود: هتک حرمت نسبت به ساحت ولی فقیه و امام و همچنین آتش زدن مساجد و کشته شدن برخی از افراد از جمله اقدامات ناشیانه فتنه‌گران در سال 88 بود که در نهم دی ماه، با بصیرت و غیرت‌مداری ملت به سرانجام رسید که در این روز مردم ولایت‌مدار بار دیگر با امام و رهبر خود تجدید بیعت کردند.

رئیس سازمان بسیج در مراسم نهم دی ‌تبریز سخنرانی می‌کندبجنورد| حماسه نهم دی متعلق به نظام و همه جریانات انقلاب اسلامی استمردم تبریز پیشگام حماسه نهم دی سال 88 بودن

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی مدیریت رهبری را در نهم دی‌ماه بسیار هوشمندانه عنوان کرد و بیان کرد: نقش رهبری معظم انقلاب در ایجاد آرامش، امنیت و بصیرت مردم بسیار واضح و ستودنی بود چرا که ولایت کشتی نجات در امواج اختلال آفرین فتنه‌گران است و در این بین ماهیت و دست فتنه‌گران برای مردم افشا شد.

امام جمعه مرکز استان با بیان اینکه نهم دی‌ماه تنها روز وقوع یک حادثه سیاسی در کشور نیست، افزود: نهم دی‌ماه باید همواره بازخوانی شود تا کسانی که ماهیت آن روزها را درک نکردند، متوجه اهمیت انقلاب و فراز و نشیب‌های آن شوند‌. همچنین در آن روزها مردم با حضور در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند تا یوم‌الله 9 دی خلق شود.

یعقوبی ادامه داد: آن دسته از کسانی که اکنون به واسطه اتفاقات سال 88 در حصر به سر می‌برند و برای جریانات سال 88 از ملت شریف ایران عذرخواهی نکردند قطعاً از فتنه‌گران هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ارتباط با وابستگی کشور به درآمدهای نفتی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با وضع قوانینی وابستگی کشور به درآمدهای نفتی را کاهش و از فرار مالیاتی میلیاردی در کشور جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ح

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد برگزار می‌شود

حجت الاسلام مهدی براتیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم دسته‌روی و عزاداری شیخ الائمه امام جعفرصادق (ع) در بجنورد برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این دسته روی از ساعت ۹ صبح روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از میدان شهید بجنورد به سمت آستان مقدس امام‌زاده سید عباس (ع) برگزار می‌شود.

کد خبر 6094859

دیگر خبرها

  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد برگزار می‌شود