Web Analytics Made Easy - Statcounter

9 دی، روز انزجار عمومی مردم از جریان فتنه، حامیان آنها و در راس آن آمریکای جنایتکار است و طبیعی است که افرادی با تفکر غربی و شیفته و ذوب شده در آمریکا از بازخوانی حوادث چنین روزی برآشفته شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس  روز 9 دی، روز انزجار عمومی مردم از جریان فتنه، حامیان آنها و در راس آن آمریکای جنایتکار است و طبیعی است که افرادی با تفکر غربی و شیفته و ذوب شده در آمریکا از بازخوانی حوادث چنین روزی برآشفته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صد البته ما نیز از طرفداران جریانی که در فتنه سال 88، رئیس‌جمهور وقت آمریکا (اوباما) از آنها به‌عنوان خط مقدم آمریکا در ایران یاد می‌کند، انتظاری جز این برآشفتگی ها نداریم اما از شما تقاضا داریم که دیگر دست از این شعارهای دروغین "آزادی خواهی" و "جمهوری خواهی" و " ما خیلی باحالیم" بردارید، چرا که شما بارها از این امتحان سرافکنده و رو سیاه بیرون آمدید و نشان دادید که هیچ احترامی برای افکار عمومی قائل نیستند.

 

در خصوص مدیرانی که به اجبار در روزهای ملی و مذهبی و بطور ویژه در سالروز حماسه نهم دی شرکت میکنند نیز باید بگوییم که اگر منظورتان حضور مدیران " با شخصیت حقیقی و نه حقوقی " است، به طور استثنا در این یک مورد با شما موافق هستیم و حضور اجباری هیچ فردی با شخصیت حقیقی را در یوم الله 9 دی قبول نداریم و نفاق را نمی پسندیم، اما ما و شما نیک میدانیم کسانی که به عنوان مسئول در نظام جمهوری اسلامی پست و جایگاهی دارند، باید در مسائل ملی منعکس کننده آرمانهای نظام باشند و در غیر این صورت باید بپذیریم که غاصب هستند و طبق فرموده مقام عظمای ولایت" اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی در مسؤولیتی مشغول کار است، ولی آرمان های نظام جمهوری اسلامی را آن‌گونه که امام بزرگوار ترسیم کرده است و در قانون اساسی تجسم پیدا کرده، در دلش قبول ندارد، اشغال آن پست برای او حرام شرعی است". این جوان اصلاح طلب در بخش دیگری از یاداشت خود گفته است که" شعارهای تند و تبلیغات ویرانگر درباره وابستگی معترضان به سرویس های جاسوسی غرب تنها شیوه ای برای مرعوب و منکوب کردن اعتراضات بوده و تاریخ انقضا مشخصی داشته است"!.

 

در این باره نیز باید گفت جای بسی تعجب است که خود فتنه گران و غربی ها بارها و بارها از ارتباطات خود با یکدیگر اعتراف کردند و صدها کتاب در مورد آن در داخل و خارج کشور نوشته شده است و هزاران گزارش صوتی و تصویری در رسانه‌های غربی و فضای مجازی وجود دارد که بطور مثال می توان به اظهارات تئوریسین اصلاحات(سعید حجاریان) و اظهارات وزیر خارجه سابق آمریکا(خانم کلینتون) در کتاب خاطراتش اشاره کرد، اما این دوستان چنان شیفته آمریکا و غرب هستند که با وجود گویا بودن اسناد این توطئه همچنان آن را شیوه ای برای خاموش کردن معترضان می دانند. و چه زیبا گفت امام مستضعفین که " ما از شر رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم؛ لیکن از شر تربیت‌یافتگان غرب و شرق به این زودی‌ها نجات نخواهیم یافت. اینان برپادارندگان سلطه ابرقدرت‌ها هستند و سرسپردگانی هستند که با هیچ منطقی خلع سلاح نمی‌شوند."

"والسلام علی من اتبع الهدی"

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد

ایسنا/ایلام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام گفت: رفتار خشن دولت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی ماهیت دروغین لیبرال دموکراسی غربی را افشا کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدرضا حسینی‌نیا در تجمع جامعه دانشگاهی دانشگاه ایلام در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین با اشاره به عملیات غرور آفرین «وعده صادق» که توسط دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفت، اظهار کرد: این عملیات به افسانه شکست‌ناپذیری ارتش رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی پایان داد.

وی وحشی‌گری و رفتار خارج از عرف پلیس ایالات متحده در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادی‌خواه و معترض به جنایات رژیم صهیونیستی را نشانه اضمحلال حکومت ایالات متحده آمریکا دانست و گفت: در سال ۱۴۰۱ دولت آمریکا به همراه دیگر کشورهای غربی توطئه‌ای پیچیده را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی طراحی کردند، اما امروز به فضل الهی ایران اسلامی در آرامش و امنیت است، اما خود آمریکا با بحران روبروست.

مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام، با اشاره به آیه ۵۶ سوره مائده: «وَ مَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ»، و وعده صادق خداوند در پیروزی جبهه حق، یادآور شد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۶ در دیدار با «دانیل اورتگا»  رئیس جمهور وقت کشور نیکاراگوئه بحث افول قدرت جهانی ایالات متحده آمریکا را مطرح کردند، که حوادث جهانی و داخلی کشور آمریکا، به خوبی نمایانگر این واقعیت است.

  حسینی‌نیا، افزود: همچنین صاحب نظران مطرحی، همچون: «ساموئل هانتینگتون»، «فرانسیس فوکویاما» و «نوام چامسکی» به صراحت در نوشته‌های خود موضوع افول قدرت آمریکا را مطرح کرده‌اند.

مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام با بیان اینکه رفتار خشن دولت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی ماهیت دروغین لیبرال دموکراسی غربی را افشا کرد، تصریح کرد: رژیم کودک کش و گرگ صفت اسرائیل دهها هزار انسان بی‌گناه را در غزه به خاک و خون کشیده است، اما آمریکا و متحدانش با تمام توان از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند، که این موضوع نشانه پوشالی بودن شعار حقوق بشر و آزادی مورد تأکید این کشورهاست.

در ادامه شرکت‌کنندگان در این تجمع با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل»، سرکوب دانشگاهیان مدافع مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخورد‌های دوگانه
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخوردهای دوگانه
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی