Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب جمعه یاسوج:شکست فتنه 88 توسط حماسه مردم و با هدایت های رهبر انقلاب بود

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: هفتم دی ماه مصادف با صدور فرمان حضرت اما‌م در سال ۱۳۵۸مبنی بر تاسیس نهضت سوادآموزی  بوده، بر همین اساس قبل از انقلاب ۵۰ درصد باسواد بوده که از سطح سواد پایینی برخوردار بوده، اما امروزه این میزان به ۱۰۰ درصد رسیده و امروز در چهلمین سال انقلاب در بسیاری از علوم همانند دیگر‌نقاط جهان انقلاب پیشرفت کرده است.


حجت الاسلام خاضع گفت: ۹دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده، که شکل گیری فتنه ۸۸ مانند زهری در کام جمهوری اسلامی بوده، و توسط دشمنان انقلاب طراحی و قصد داشتنددر پوشش اعتراض به انتخابات، مردم را بر علیه انقلاب تحریک کنند، در این رابطه ۱۷ سفارت خانه به صورت عملی در فتنه وارد شده و عده ای از خواص بی بصیرت در این فتنه خسارت های زیاد مادی و معنوی را به بار آوردند، و پیروزی ملت در انتخابات ۸۵ درصدی را به شکست تبدیل و چهره نظام اسلامی را خدشه دار کردند.


خاضع بیان کرد: از دیگر خسارت های فتنه ۸۸ تخریب اموال عمومی، خسارت به بیت المال و آشوب های خیابانی و ناامنی بود و مهمتر از همه آنها سبب تشدید تحریم ها بر علیه کشور شده، که موضوعی به نام تحریم های فلج کننده تحت عنوان حمایت از جنبش سبز بود.



وی افزود: در فتنه ۸۸ به خیمه های عزاداری امام حسین (ع) حمله کرده و بیان کننده سیاست های منافقانه و ریاکارانه بوده و ماهیت آن ها را مشخص کرد.
 

خاضع اشاره کرد: فتنه ۸۸ توسط حماسه مردم و با هدایت های رهبر انقلاب شکست خورده و با بصیرت افزایی و روشنگری این فتنه شکست خورد.



وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند:۹ دی ماه، دست ارادت الهی دیده شد و امام حسین ع بود که قلوب ملت را منسجم کرد و حماسه عظیم مردمی در این روز را خنثی کردند.

حجت الاسلام خاضع به ارتحال آیت الله شاهرودی اشاره کرد و گفت: وی افتخار شاگردی شهید صدر را داشته اند و برادر سه شهید بودند و از ویژگی های بارز وی اخلاق مداری بود.


امام جمعه موقت یاسوج اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با آیت الله هاشمی شاهرودی فرمودند او فردی انقلابی و موفق در حوزه علمیه و توانمند در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.



حجت الاسلام خاضع در پایان گفت: در هفته گذشته نیروهای آمریکایی از سوریه و عراق خارج شده، که اندیشکده های آمریکایی این حرکت آنها را شکست در مقابل ایران دانسته و بیان کردند نقشه جدید منطقه را ایران طراحی خواهد کرد.

 

*********************************

خطیب جمعه گچساران:مدام به ما می گویندکه حرف نزنید و سکوت کنید

حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به گرامیداشت حماسی ۹دی گفت:یکی از مهمترین مناسبتها، ۹دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که خود به نوعی یک انقلاب و یک پیروزی بزرگ بود که این رخداد را به ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی تبریک عرض می کنم.


وی افزود:باید با دقت‌ و تحقیق موضوع ۹دی را بررسی کنیم چرا که عملا دشمن صریح و با نقشه در مقابل نظام و مملکت قرار گرفت.


خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:متاسفانه برخی از افراد همچنان نادان هستند و تلاش می کنند که به حماسه ۹دی پرداخته نشود و این حضور حماسی و باشکوه مردم درسال ۸۸را کمرنگ جلوه دهند.


حجازی اظهارکرد:باید حواسها جمع باشد و این موضوعات مهم است و مردم باید بدانندکه چه خبر است باید از مبانی حق دفاع کرد و مقام معظم رهبری فرمودندکه جوانان باید با درک ترفندهای مختلف دشمن در زمینه های فردی و اجتماعی این شیوه های دشمن را خنثی کنند.


وی افزود:امروز شبه افکنی و تفرقه افکنی برخی ها راهی برای به انحراف انداختن نسل جوان شده است که باید در این زمینه هم هوشیار بود.


امام جمعه گچساران درادامه گفت:در فتنه ۸۸عکس حضرت امام راحل را پاره کنند و خیمه عزای امام حسین علیه السلام را آتش زدند و آیا این بدعت نیست.


حجازی گفت:همانطور که پیامبراکرم(ص) فرمودند لعنت خداوند برکسی باد که به وظیفه اش عمل نمی کندالان هم مدام به ما می گویندکه حرف نزنید و سکوت کنید در حالی که آنجایی که کسی وظیفه دارد و سکوت کند لعنت خداوند شامل حال او خواهد شد.


وی اظهار کرد:درسال ۸۸فتنه ای ایجاد شد و آسیب هایی به وقوع پیوست که همچنان آثارش را در کشور مشاهده می کنیم،متاسفانه رخنه ای ایجاد شد و دشمن امیداور و راه برایشان باز شد درحالی که هنوز در درون کشور هم چنین موضوعاتی وجود دارد.


خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:همه وظیفه داریم که روشنگری در جامعه صورت بگیرد و کسی که دردفاع از اسلام و قرآن و حقانیت مملکت دادو فریاد نزند به فرموده پیامبر(ص)کافر است.


وی افزود:کسی که مقابل آمریکا و اسرائیل و آل سعود حرف نمی زند و از فتنه گران بیزاری و اعلام برائت نمی کند این جور آدمها را بشناسیم و باید روسیاه شوند که چرا وضع مملکت اینگونه است.


وی افزود:ما می گوییم ۹دی برای همه است و همه مردم هم پای کار بودند اما تثبیت دفاع از نظام مال مردم بودو متاسفانه اما حقوق نجومی هم برای عده ای خاص بود؟!.


امام جمعه گچساران گفت:همه کسانی که صریح دربین مردم حضور پیدا نمی کنند و مرگ بر خاتمی و موسوی نمی گویند فتنه گر هستند و مردم باید اینها را بشناسند.


وی تصریح کرد:خیلی می خواهند به سادگی از حماسه ۹دی بگذرند و باید معلوم شودکه از مسئولین چه کسی با مردم هستندو چه کسی با برون کشور است .


حجازی اظهارکرد:ارتحال آیت الله شاهرودی را تسلیت عرض میکنم و علو درجات و مقام ایشان را ازدرگاه خداوندمنان مسئلت دارم ،مرحوم انسانی بزرگ بود و در بسیاری از زمینه ها ید طولایی داشتند و درگذشت این عالم ربانی ضایعه ای بزرگ برای امت اسلام بود.


وی افزود:مرحوم آیت الله شاهرودی خدمات بسیاری در نظام و انقلاب اسلامی انجام دادندکع باید تلاش کنیم مسیر علما را فراموش نکنیم.


وی درادامه تصریح کرد:تحرکات اخیر آمریکا در جهان را می بینیم که بعضا نیرهایشان را از سوریه خارج کردنداین تحرکات بخشی نشان می دهند که در حال سقوط هستند،ملت بزرگ ایران دشمنان را همیشه مایوس و ناامید کردند و امیدواریم برخی خواص هم با اعمال شایسته دشمنان را هم مایوس کنند.

 

***************************************

خطیب جمعه چرام: آقای وزیر و استاندار حاضرید با حقوق کارگر کار کنید؟

 

سید نورالله افشار امام جمعه چرام در نمازجمعه این هفته شهر چرام گفت:دین و اسلام مرز جغرافیایی ندارد و هرکسی شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران"میدهد,قرآن را نشناخته است.


وی افزود:تحولات اجتماعی و سیاسی قبل از انتخابات88حاکی از ان بود که دشمنان نظام بدنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی با ترفند تقلب در انتخابات بودند.


حجت الاسلام در ادامه افشار اظهار کرد:سرویس های جاسوسی امریکا و انگلیس شخصیت هایی را وارد تیم انتخاباتی می کنند,که تصمیم گیر و تئوزیسین کاندیدای دوم میشود.

وی افزود:مردم نظام را دوست دارند و در 9دی مردم متوجه شدند این اتفاق قرار بود به زاویه رود که مردم شریف ایران پاسخ خوبی دادند.


امام جمعه چرام گفت:در واقع تاکتیک هایی در سال 88پیاده کردند که "تقلب"یکی از انها بود و دوم شایعه سازی و سوم ترورهای شخصیت و سایر موارد از جمله این تاکتیک بود.

وی افزود:این موارد برای براندازی نظام بود و برخی کشورها نیز در این نقشه,نقش اساسی داشتند.


حجت الاسلام افشار در ادامه گفت:بنابراین مردم در 9دی پیمانی محکم با امام و رهبری بستند و نقشه های دشمنان را بهم زدند.


این مسئول عنوان کرد:هرکسی بخواهد در مقابل نظام بایستد جایش حصر است.


وی اظهار کرد:گرانی ها به شدت مردم را اذیت می کند و برخی از مردم در تامین معیشت خود مشکل دارند و این منابع غنی و فقر در استان مطلوب نیست.

امام جمعه افشار افزود:آن چیزی که میبینیم در واقع سوءمدیریت هست نه تحریم های اقتصادی.

وی افزود:آمریکا را رها کردیم و اروپا را در دست گرفتیم که نتیجه آن فقر کشور بود و بجای تکیه بر داخل ,نباید بدنبال اروپا باشیم.اقای وزیر و استاندار آیا حاضر هستید با حقوق کارگر کار کنید؟

این مسئول در ادامه گفت:مردم دوستدار انقلاب و نظام هستند و امیدواریم مسئولان فکری به حال معیشت مردم و طبقه پایین باشند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) نصب شده است.

کد خبر 848619 منبع: ایرنا برچسب‌ها روز معلم معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند