Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد کاظم مومنی اظهار کرد: دو دستگاه دیالیز بیمارستان که مدتی بود از شبکه فعالیت خارج شده بود با دستگاه های جدید جایگزین شد که قرار است 8 دستگاه دیگر نیز به مجموعه دستگاه های بخش دیالیز بیمارستان با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پرشکی افزوده شود.

وی تصریح کرد: ماهیانه هزار و500 نوبت دیالیز برای بیماران کلیوی مزمن، بیماران بستری و بدحال اورژانسی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی افزود: بخش دیالیز بیمارستان 24 ساعته فعال است و 164 بیمار به طور ثابت هر هفته چند نوبت در این بخش دیالیز می شوند.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان 430 بیمار از خدمات دیالیز مراکز درمانی در حوزه این دانشگاه استفاده می کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی نیز پیشتر از اختصاص 30دستگاه دیالیز به ارزش 70میلیارد ریال برای بیماران کلیوی سیستان وبلوچستان خبر داده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشت درمان و آموزش بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی درمان معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی از تصادف شدید سه دستگاه خودرو در محور سیمینه بوکان و جان باختن یک و مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

توحید جوادی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ظهر امروز سه دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه پژو پرشیا و یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور سیمینه بوکان با هم برخورد و تصادف کردند.

وی افزود: در این سانحه ۹ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل شدند.

جوادی ادامه داد: یکی از مصدومین این حادثه پس از انتقال به بیمارستان به دلیل وخامت حال در بیمارستان فوت کرد.

کد خبر 750352

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌نفر را به کام مرگ کشاند
  • بازگشت به دنیای صدا
  • «یاد یاران»، گردهمایی همسنگران لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • جزییات حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز/ یک پزشک: مسمومیت با «متانول» نبوده/ هیچ‌کس به کما نرفته؛ خبر نارسایی کلیوی چند تن دیگر کذب است؛ این اشخاص به درخواست خودشان دیالیز شدند
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی