Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سمنان روز 9 دی را یکی از مهمترین روزهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم در این روز با حضور حماسی خود بار دیگر با ولایت تجدید پیمان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از مرآت، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با گرامیداشت مقام آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: این عالم بزرگ خدمات زیادی به انقلاب و اسلام داشت، همان اندازه که به امام خمینی معتقد بود، به مقام معظم رهبری نیز به همان اندازه پایبند و مطیع ایشان بود و مسئولیتهایی که بعهده داشت به خوبی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شاهچراغی با بیان اینکه وی از مفاخر استان سمنان و شهر شاهرود بود اظهار کرد:  جا دارد به مردم استان رحلت این کارگزار باوفا را تسلیت بگوییم. این علمای بزرگ را تا زنده است قدر نمیدانیم و وقتی از دنیا رفت افسوس می خوریم.   وی 9 دی را یکی از روزهای زرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم در 9 دی سال 88 چشم فتنه سبز را کور کردند و با حضور پرشور و حماسی خود بار دیگر با ولایت تجدید بیعت کردند.   امام جمعه سمنان در ادامه گفت: وحدت، بصیرت و ولایت از شعارهای برجسته مردم بود و این شعار از طرف کسی یا جایی طراحی نشده بود.فتنه گران هم‌اکنون نیز بدانند در صورت فتنه انگیزی مردم ایران نمی گذارند خطری متوجه ولی امر مسلمین شود.   شاهچراغی با طرح این سوال که برای حفظ انقلاب باید چکار کنیم اظهار کرد: امام راحل (ره) فرمود حفظ انقلاب از هر واجبی واجبتر است، راه اول حضور در همه صحنه های انقلاب از جمله انتخابات، روزهای برجسته و نکته دوم دوم حمایت و اطاعت از ولایت و نکته سوم بصیرت و بینش و دشمن شناسی است. مقام معظم رهبری دائما خطر نفوذی ها را گوشزد می کنند و همه باید در مسیر مقابله با آن تعاون داشته باشیم.    وی با اشاره به روز نهضت سوادآموزی گفت: بیسوادی کوری است، پیامبر اولین کسی است که فرمان سوادآموزی را عنوان کرد، اسرای غیرمسلمان که سواد داشتند به مسلمین سواد می آموختند و آزاد می‌شدند.   امام جمعه سمنان تصریح کرد: در ابتدای انقلاب ۱۴ میلیون بیسواد داشتیم و این رقم به ۲ میلیون رسید. به آموزش و پرورش در این عرصه کمک کنیم چرا که سوادآموزی عبادت بزرگی است و امیدواریم بیسوادی در استان ریشه کن شود.   انتهای پیام/ن

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا