Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف در شهرستان دلفان که از شب گذشته تاکنون ادامه دارد علاوه بر سفید پوش شدن منطقه شده، موجب شادمانی مردم به ویژه کشاورزان این شهرستان شده است.

میزان بارش برف در مرکز شهر ۲۰ سانتیمتر و در ارتفاعات به بیش از یک متر گزارش شده است.

حشمت الله بهمنی فرماندار دلفان در این رابطه با اشاره به اینکه بارش برف زمستانی در این شهرستان موجب کندی تردد در محورهای ارتباطی این شهرستان به ویژه در گردنه های برف گیر «اشکنی»، «گشور» و «گاماسیاب» شده است، اظهار داشت: از مردم می خواهیم تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و اگر قصد عبور از این محورها را دارند تجهیزات زمستانی را حتما همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بارش برف راه ارتباطی ۴۰ روستای عشایری بخش «کاکاوند» این شهرستان را مسدود کرده است، افزود: تیم های راهداری به مناطق اعزام شده اند و در حال حاضر تمامی محورهای اصلی این شهرستان باز است و تردد در آن جریان دارد.

فرماندار دلفان، به سردسیر و کوهستانی بودن این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این شهرستان با ۴۴۶ روستا با کمبود امکانات و ماشین آلات راهداری مواجه است و جوابگوی نیاز شهرستان نیست و کمک ویژه مسولان استان در این زمینه ضروری است.

بهمنی، بارش نزولات آسمانی در این شهرستان را یک فرصت در راستای توسعه کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در این حوزه برشمرد و ادامه داد: علی رغم بارش برف و باران در این شهرستان و لب ریز شدن رودخانه ها، این بارش ها متاسفانه بدون کمترین استفاده خارج می شود و در صورت ایجاد سدهای متعدد می توان از آن به خوبی در صنعت کشاورزی و نیرو استفاده کرد.

کد خبر 4497600

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف فرماندار دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر آبشار لوه مسدود شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش گفت: در پی فوت ۲ مسافر در کمتر از ۱۰ روز در آبشار لوه، مسیر دسترسی به این آبشار مسدود شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدسعید جباری اظهارداشت: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان 10 روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز  آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند ، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده لود و از امروز هم ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است، آغاز شد.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد