Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:18:02 GMT

مشاور املاک مازندران قهرمان لیگ کشتی بانوان شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۵۷۷۹

مشاور املاک مازندران قهرمان لیگ کشتی بانوان شد

به گزارش خبرنگار مهر، فصل سوم رقابت‌های کشتی کلاسیک بانوان امروز در خانه کشتی محمد بنا در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

تیم‌های مجتمع ورزشی حمید سوریان، فرزند اورامانات کرمانشاه، شهر ما شهرداری مشهد، گلبهار خراسان‌رضوی، املاک قهرمانان نور و مجله دنیای کشتی، ۶ تیم حاضر در این فصل از رقابت‌های کشتی کلاسیک بانوان بودند و در پایان تیم مشاور املاک قهرمانان نور مازندران، عنوان قهرمانی را کسب کرد و مجله دنیای کشتی مازندران نایب قهرمان و تیم حمید سوریان سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نتایج عجیب رقابت‌ها، شکست زهرا یزدانی پرافتخارترین بانوی کشتی‌گیر ایران مقابل شیدا فهیمی از تیم حمید سوریان بود.

یزدانی پس از سه پیروزی، در بازی چهارم خود مقابل فهیمی شکست خورد. البته یزدانی از نظر جسمانی امروز در شرایط ایده‌آلی نبود و در حالی که قرار بود در بازی آخر تیم خود به روی تشک برود، دچار سرگیجه شد.

یکی از نکات این رقابت ها، حضور تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در سالن مسابقات بود. ملی‌پوشان تیم وزنه‌برداری بانوان که آنها نیز همچون تیم کشتی حدود یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، امروز در سالن حاضر و از دختران کشتی‌گیر حمایت کردند.

کد خبر 4497639 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی کشتی بانوان زهرا یزدانی کشتی بانوان کشتی کلاسیک بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد

دارنده ۹ نشان کشتی المپیک و جهان امروز جلسه‌ای دو ساعته با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی آزاد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور