Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوزان کاباک یکی از بازیکنان بااستعداد و جوان ترکیه است که انتظار می رود آینده روشنی داشته باشد.

طرفداری - گالاتاسارای به دنبال حفظ اوزان کاباک است.

به گزارش A Spor، باشگاه گالاتاسارای که در اول فصل علی رغم حضور بازیکنانی چون سردار عزیز، مایکون و آحمت چالک دچار کمبود مدافع وسط بود، یک مدافع جوان را از آکادمی اش به تیم اصلی اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اوزان کاباک بود و فاتح تریم، سرمربی تیم اعتماد زیادی به این مدافع جوان داشت. اوزان کم کم توانایی هایش را به نمایش گذاشت و به ترکیب اصلی تیم رسید. تریم حتی در بازی های لیگ قهرمانان اروپا هم از او استفاده کرد.

در حالی که اوزان به تازگی به بازیکنی شناخته شده در ترکیه تبدیل شده بود، شایعات مختلفی در مورد ترانسفر او به باشگاه های بزرگ اروپا مطرح شد. این روزها که نیم فصل اول لیگ به پایان رسیده، گفته می شود چند باشگاه اروپایی به دنبال جذب این بازیکن جوان هستند.

در قرارداد او بند جدایی 7.5 میلیون یورویی موجود است. گالاتاسارای می خواهد قرارداد جدیدی به او ارائه کرده دستمزدش را تا 500هزار لیر در سال افزایش دهد و بند جدایی جدید او برابر با 20 میلیون یورو باشد. بازیکن و مدیر برنامه هایش فعلا با این پیشنهاد مخالفت کرده اند و از مدیران باشگاه، وقت خواسته اند تا تصمیم نهایی شان را اعلام کنند. از سوی دیگر گفته می شود اینتر ایتالیا حاضر است با پرداخت  7.5 میلیون یورو، اوزان را به میلان ببرد. برخی رسانه های ترکیه هم مدعی هستند منچستریونایتد هم شرایط کاباک را زیر نظر گرفته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

کد خبر 6096956

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی به دنبال فشار نظامی بر مذاکرات است
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • ساسولو - اینتر
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • گل آرماند لورینته به اینتر (ساسولو 1-0 اینتر)
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی