Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@08:21:36 GMT

آخرین وضعیت بازسازی ساختمان پلاسکو

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۶۰۵۳

آخرین وضعیت بازسازی ساختمان پلاسکو

رکنا: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، آخرین وضعیت بازسازی ساختمان پلاسکو را تشریح کرد.

کمال‌الدین شهریاری درباره ساخت مجدد ساختمان پلاسکو،گفت: ساختمان پلاسکو بسیار بلندمرتبه بود اما در حال حاضر شهرداری پروانه ساخت مجدد با همان تعداد طبقات را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: در واقع مطابق با طرح تفصیلی حاکم بر ارتفاع آن منطقه، دیگر نمی‌توان ساختمانی به تعداد طبقات سابق ساخت و این مسئله یکی از اختلافات میان شهرداری و بخش‌هایی چون بنیاد مستضعفان و میراث فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون عمران در مجلس با اشاره به مشکلاتی که در اعطای پروانه ساخت مجدد ساختمان پلاسکو وجود دارد، تصریح کرد: احداث مجدد این ساختمان در گرو دریافت مجوز است و بستگی به نظر شهرداری دارد.

وی با بیان اینکه روند بروکراسی حاکم بر دستگاه‌های اداری هم منجر به تاخیر در ساخت مجدد پلاسکو شده است، خاطرنشان کرد: البته اخیرا تاورکرین‌هایی (جرثقیل برجی) در اطراف ساختمان سابق پلاسکو دیده می‌شود که این مسئله نوید آغاز عملیات جدید روی ساختمان و بازسازی‌ آن را می‌دهد.

گفتنی است پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۹۵ بود که ساختمان پلاسکو دچار حریق شد و در پی وقوع این آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو به طور کامل فرو ریخت. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرد 29 ساله در خانه مجردی هر کاری که می خواست با دختر 23 ساله کرد تجاوز وحشتناک معاون کلانتر به دختر 4 ساله مهاجر+عکس گندکاری اعضای شورای شهر آبروی بابل را برد / واکنش صریح نماینده خبرگان بدشانسی راننده فداکار اتوبوس مرگ دانشجویان در پیچ سوم / رحمان 700 متر ترمز نداشت قتل ناموسی بخاطر خودکشی خواهر/ جمشید از سارا چه خواسته بود؟ رشید قادر نبود خواسته های زنش را تامین کند مهشید هم با سینا به بی راهه رفت ! حمله دختران قمه به دست به خانه مرد ثرومند تهرانی / او را به زور به اتاق خواب بردند! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ولایتی در مراسم دانشجویان کشته شده علوم تحقیقات چه کرد؟ + عکس حرکات عجیب روباه های گرسنه پس از دیدن سطل غذا + فیلم کشته شدن پسر 2 ساله پس از جراحی مردانه ! رقص پادشاه عربستان او را رسوا کرد / نشسته نماز می خواند، ایستاده می رقصد! + تصاویر عروس سر سفره ی عقد در دفترخانه یک مرد را بغل کرد / این مرد 23 سال از او دور بود جسد تکه تکه شده زن مو شرابی داخل جعبه چوبی / 2 مرد اعتراف هولناکی کردند +عکس پشت پرده انفجار بامداد امروز در جاده فیروزکوه-دماوند + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون بازسازی ساختمان عمران عکس تحقیقات فیلم دانشجویان دختر بیمارستان من پلیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مطالبه بانوان برای درج نام مادر در کنار نام پدر در کارت‌های ملی، خواستار به جریان افتادن مجدد این مطالبه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی پیرو موضوع ذکر نام مادر در کارت ملی هوشمند افراد، در صفحه اجتماعی خود در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آنها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

همانطور که ذکر کردم، در کمیسیون مطرح شد با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد، این پیشنهاد باید از دستور خارج شود؛ جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

اگر مسئولان محترم ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند، باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

کد خبر 746908

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • برنامه آمریکا برای ساخت بلندترین آسمان‌خراش/ عکس
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • بلاتکلیفی بیست ساله برای ساخت و ساز
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!