Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با شرکت 260 دونده از 26 استان سراسر کشور صبح امروز (جمعه) 7 دی ماه در شهرستان گرمسار استان سمنان برگزار شد و در پایان نیز با قهرمانی تیم های آذربایجان شرقی در رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان و سمنان در رده سنی جوانان خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به تیم ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور با حضور مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی، محسن جهانشیر سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان، هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی، حمید فردین پور نایب رییس فدراسیون، عباس فتحی مسئول کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون، چنگیزی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان، حجت الاسلام همتی رییس شورای شهر گرمسار،  نصیری گرجی رییس هیأت دوومیدانی استان سمنان، داریوش صمیمی رییس هیأت دوومیدانی استان چهارمحال و بختیاری، چاجی رییس هیأت دوومیدانی استان خراسان جنوبی و رضایی رییس هیأت دوومیدانی شهرستان گرمسار برگزار شد.

در پایان مراسم اختتامیه نیز به پاس قدردانی از زحمات 35 ساله سیدهادی متولیان رییس پیشین هیات دوومیدانی استان سمنان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی علی نصیری رییس کنونی هیات استان و دیگر مسئولان برگزاری، تجلیل به عمل آمد.

نتایج مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور به شرح زیر است:

انفرادی بزرگسالان:

۱- علی اکبر برزی - خراسان شمالی

۲- جواد علیزاده - آذربایجان شرقی

۳- صابر چرخی - آذربایجان شرقی

انفرادی جوانان:

۱- محمدرضا آقایی - البرز

۲- امیرحسین صفری - خراسان رضوی

۳- عبدالرحیم درزاده - سیستان و بلوچستان

انفرادی نوجوانان:

۱- امیررضا ثمودی - آذربایجان شرقی

۲- امیرمحمد سعیدی - همدان

۳- زانیار رحمانی - کردستان

تیمی بزرگسالان:

۱- آذربایجان شرقی منفی ۱۲

۲- خراسان شمالی منفی ۱۷

۳- البرز منفی ۴۸

4- خراسان جنوبی منفی 61

5- تهران منفی 65

6- قم منفی 84

7- گلستان منفی 87

8- اردبیل منفی 102

9- سمنان منفی 107

10- چهارمحال و بختیاری منفی 111

تیمی جوانان:

۱- سمنان منفی ۳۹

۲- خراسان رضوی منفی ۴۶

۳- همدان منفی ۴۶

4- لرستان منفی 53

5- اصفهان منفی 57

6- سیستان و بلوچستان منفی 57

7- اردبیل منفی 61

8- آذربایجان شرقی منفی 67

9- زنجان منفی 71

10- چهارمحال و بختیاری منفی 77

تیمی نوجوانان:

۱- آذربایجان شرقی منفی ۲۲

۲- همدان منفی ۲۸

۳- مازندران منفی ۵۲

4- تهران منفی 54

5- چهارمحال و بختیاری منفی 65

6- اصفهان منفی 76

7- سمنان منفی 82

8- کردستان منفی 91

9- خراسان رضوی منفی 92

10- زنجان منفی 97

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اداره ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری استان سمنان دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای ساخت پایانه مرزی کلاله آغبند مصمم بوده و با جدیت کار را پیش می برند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، داریوش امانی در بازدید از محل ساخت این پایانه در نقطه صفر مرزی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: تقسیم کار بین دو کشور به این ترتیب است که جمهوری اسلامی ایران پایانه مرزی را احداث کرده و جمهوری آذربایجان نیز به موازات آن پل روی رودخانه ارس را می سازد.

داریوش امانی با بیان اینکه فاز اول این پایانه و پل روی رودخانه در مدت یک سال ساخته خواهد شد افزود: این طرح از اول امسال آغاز شده و در دو طرف مرز، دو همسایه با اراده کافی مصمم هستند تا در مدت معین کار را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه برای آزاد سازی زمین و پیش بینی سایت موقت، ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: کل این پایانه در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار ایجاد خواهد شد که در فاز اول هشت هکتار در حال آماده سازی است.

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: این طرح در قالب شبکه بزرگراهی ایران راه با هدف افزایش ترانزیت اجرا می شود و در این زمینه قرار است جاده نوردوز به کلاله را نیز چهاربانده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرارداد اولیه با پیمانکار برای چهاربانده کردن این مسیر ۱۰۷ کیلومتری حدود پنج هزار میلیارد تومان است، افزود: پیش بینی می شود پس از ساخت گذرگاه ارس و پایانه مرزی کلاله اغبند، بخش زیادی از ترانزیت کشور همسایه جمهوری آذربایجان از این مسیر انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد