Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان گفت: رقابت های قهرمانی دو صحرانوردی مردان کشور با اعلام نفرات برتر عصر جمعه در شهرستان گرمسار پایان یافت.

علی نصیری گرجی در گفت و گو با ایرنا افزود: 320 دونده از 26 استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت های قهرمانی صحرانوردی کشور حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: آذربایجان شرقی مقام اول رده سنی بزرگسالان در بخش تیمی این رقابت ها را کسب کرد و تیم های خراسان شمالی و البرز به ترتیب به جایگاه دوم و سوم دست یافتند.
نصیری گرجی تصریح کرد: تیم های سمنان، خراسان جنوبی و همدان به ترتیب مقام های اول تا سوم تیمی رده سنی جوانان را کسب کردند.
وی ادامه داد: آذربایجان شرقی و همدان به ترتیب مقام اول و دوم بخش تیمی رده سنی نوجوانان را از آن خود کردند و مازندران در این بخش سوم شد.
رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان ابراز داشت: امیررضا ثمودی از آذربایجان شرقی مدال طلای رقابت های قهرمانی صحرانوردی کشور را در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان به گردن آویخت و امیر محمد سعیدی و زانیار رحمانی به ترتیب از همدان و کردستان مقام دوم و سوم را کسب کردند.
به گفته وی، محمدرضا آقایی از البرز و امیرحسین صفری از خراسان رضوی در بخش انفرادی رده سنی جوانان به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و عبدالرحیم دُرزاده از سیستان و بلوچستان مدال برنز را از آن خود کرد.
رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان خاطرنشان کرد: علی اکبر برزی از خراسان شمالی در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان مدال طلا را به گردن آویخت و جواد علیزاده و صابر چرخی دوندگان استان آذربایجان شرقی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی دو صحرانوردی مردان کشور به مدت یک روز، جمعه هفتم دی 97 در شهرستان گرمسار برگزار شد.
تیم استان سمنان با 12 دونده در این رقابت ها شرکت کرد.
دو صحرانوردی یکی از انواع دو استقامت زیر مجموعه ورزش دو و میدانی است که در فضای آزاد و بر روی عوارض طبیعی زمین برگزار می‌شود.
9891/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رقابت كشوري دو صحرانوردي سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سهمیه ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگات آسیا ۱+۲ خواهد بود. از همین‌رو تیم‌های اول و دوم این فصل از لیگ برتر می‌توانند سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

شایعاتی مبنی بر اینکه سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان در اختیار تیم سوم لیگ‌برتر قرار می‌گیرد و قهرمان جام حذفی به سطح دوم لیگ قهرمانان صعود می‌کند شنیده می‌شد، اما مسعود روشنک مسئول جام حذفی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌اف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

با این تفاسیر تیم سوم لیگ برتر فوتبال به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد