Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:21:53 GMT

دانشگاه آزاد به عنوان نخست دست یافت

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۶۴۱۸

دانشگاه آزاد به عنوان نخست دست یافت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین مرحله از سومین دوره رقابت‌های نجات غریق قهرمانی باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران در ۶ ماده برگزار شد. این رقابت‌ها در ۴ مرحله (مرحله اول و چهارم استخری و مرحله دوم و سوم ساحلی) برگزار می‌شود. در مرحله نخست این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد برسکوی نخست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج مرحله اول رقابت های باشگاهی نجات غریق به شرح زیر است:

در ماده ۲۰۰ متر امیرمحمد کاظمی از باشگاه حکمت نهاجا با زمان ۲/۰۷/۷۵ نفر اول، سعید آشتیانی از باشگاه ارمغان مشهد با زمان ۲/۰۸/۰۳ نفر دوم و سهیل آشتیانی از باشگاه ارمغان مشهد با زمان ۲/۱۰/۱۷ نفر سوم شد.

در ماده ۵۰*۴ ترکیبی دانشگاه آزاد با زمان ۱/۳۷/۱۱ اول، قدس اهواز با زمان ۱/۴۲/۸۷ دوم و ارمغان مشهد با زمان ۱/۴۴/۱۴ سوم شد.

در ماده ۵۰ متر حمل آدمک، آرین زارع از نیروی زمینی با زمان ۳۲/۰۱ اول، بهشاد علیزاده از غدیر گرگان با زمان ۳۲/۲۸ نفر دوم و پوریا مالدار قصری از دانشگاه آزاد با زمان ۳۳/۵۹ نفر سوم شد.

در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با پای غواصی، خشایار حسینیان با زمان ۵۱/۵۰ نفر اول، پوریا مالدار قصری با زمان ۵۳/۷۶ نفر دوم و امیرمحمد کاظمی با زمان ۵۴/۷۳ نفر سوم شد.

در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با تیوپ نجات بهشاد علیزاده از باشگاه غدیر گرگان با زمان ۱/۰۰/۴۵ نفر اول، سهیل آشتیانی از باشگاه ارمغان مشهد با زمان ۱/۰۰/۶۸ نفر دوم و صادق غیاثوند از باشگاه ارمغان مشهد با زمان ۱/۰۲/۲۹ نفر سوم شد.

در ماده ۲۵*۴ متر حمل آدمک امدادی دانشگاه آزاد با زمان ۱/۱۷/۱۷ اول، نیروی زمینی با زمان ۱/۲۰/۱۸ دوم و قدس اهواز با زمان ۱/۲۱/۲۵ سوم شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دانشگاه آزاد رقابت مجموعه ورزشی آزادی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند