Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت 7:46 صبح امروز خبر داد و اظهار کرد: این حریق در یک کارخانه جاروبرقی‌سازی واقع در شهرک صنعتی جی خیابان اول رخ داده بود که 3 آمبولانس جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به مصدوم شدن 13 نفر از پرسنل آتش‌نشانی در این حادثه افزود: یک نفر از پرسنل آتش‌نشانی که مردی 45 ساله بود با وسیله شخصی به بیمارستان فارابی منتقل شد.

وی از درمان سرپایی 8 نفر دیگر از پرسنل آتش‌نشانی در سنین 20 تا 40 سال نیز سخن گفت و ادامه داد: یک نفر از نیروهای آتش‌نشانی که مردی 27 ساله بود به بیمارستان الزهرا(س) انتقال داده شد و 3 نفر دیگر از نیروهای آتش‌نشانی هم که در سنین 27، 48 و 50 سال بودند به بیمارستان فارابی منتقل شدند؛ این عملیات در ساعت 12:30 دقیقه به اتمام رسید.

راستین همچنین از وقوع یک مورد مسمومیت  مونوکسیدکربن توسط روشن کردن ذغال در خیابان امام رضا فلکه امام جواد در صبح امروز خبر داد که 7 مصدوم آن که 2 مرد، 4 زن و یک کودک بودند توسط 2 دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان اشرفی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: شب گذشته نیز یک مورد مسمومیت با گاز کربن مونوکسید بعد از شهرک آزمایش تالار فرمانیه گزارش داده شده بود که 3 مصدوم آن که یک مرد 51 ساله، یک زن 55 ساله و یک کودک 9 ساله بودند به بیمارستان  محمدرسول الله انتقال داده شدند.

 

انتهای پیام/م

 

وقوع حوادث رخ داده در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورزانس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک پروژه کارگاهی در شرق تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ نفر جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 13 و 2 دقیقه ظهر امروز وقوع یک آتش‌سوزی در سوله‌ای با چند اتاقک به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که در ادامه نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش‌سوزی یک اتاقک به مساحت 10 متر بوده که در این حادثه 6 نفر کشته و یک نفر مصدوم شده که تحویل عوامل اورژانس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: کارگران کشته شده از اتباع بوده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز