Web Analytics Made Easy - Statcounter



منچستر یونایتد در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل بورنموث به پیروزی پرگلی رسید.

به گزارش فارس، در آخرین بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان بورنموث بود و با نتیجه 4 بر یک پیروز شد.

در این بازی پل پوگبا عملکرد درخشانی داشت و دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل برای لوکاکو در دقیقه 72 مهیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر گل منچستر یونایتد توسط مارکوس رشفورد در دقیقه 45 به ثمر رساند.

تک گل بورنموث هم توسط آکه در دقیقه 45 زده شد.

ضمن اینکه اریک بایلی مدافع منچستر در دقیقه 79 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

این سومین برد متوالی منچستر یونایتد تحت هدایت اولگونار سولسشر بود و آن‌ها به امتیاز 35 رسیدند و همچنان در رده ششم قرار دارند.

بورنموث هم با 26 امتیاز دوازدهم است.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال

در چارچوب دیدار‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو میزبان تیم ویتوریا گیمارش بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد.

در این بازی اگرچه ویتوریا گیمارش بود که در دقیقه نخست توسط آلفونسو فریتاس به گل رسید، اما پورتو با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۶ کار را به تساوی کشاند و در ادامه با گل‌های فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه ۵+۴۵ و پپه در دقیقه ۷۵ ورق را به سود خود برگرداند. طارمی در این بازی در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و در دقیقه ۸۵ جای خود را به دنی لوودر داد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه ۴ بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد، جایی که باید با اسپورتینگ لیسبون مصاف داشته باشد.

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد برگزار می‌شود و آن بازی تنها شانس طارمی و یارانش برای کسب جام در این فصل - با توجه به حذف آن‌ها از جام اتحادیه پرتغال، رقابت‌های اروپایی و فاصله ۱۸ امتیازی‌شان با اسپورتینگ صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال در فاصله پنج هفته به پایان این مسابقات - است.

دیگر خبرها

  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • 10 کیت ماندگار و فراموش‌نشدنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم