Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-فرماندار شهرستان ورامین گفت: آمادگی و افزایش آگاهی نسبت به حوادث طبیعی موجب کاهش میزان خسارات در هنگام وقوع حوادث می شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد گفت: سال گذشته چهار نفر بر اثر حوادث ناشی از آتش سوزی، انفجار و چهار نفر به علت گاز گرفتگیِ حاصل از انسداد دودکش و بی دقتی در نصب وسایل گاز سوز در استان جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ در حوادث ناشی از آتش سوزی و انفجار ۲۱ نفر مصدم و ۲۰ نفر بر اثر استشمام گاز دچار مسمومیت شدند، افزود: سال گذشته با وجود همه هشدار‌ها و آموزش‌های لازم ۱۴ نفر بر اثر حوادث آتش سوزی مصدوم و چهار نفر از مشترکان زنجانی به علت مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونواکسید کربن راهی بیمارستان شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم شرکت گاز در کنار توجه به کاهش و الگوسازی مصرف بهینه گاز، آموزش اصول صحیح و ایمن مصرف گاز برای مشترکان زنجان است که همه ساله مورد توجه قرار می‌گیرد.

سلیمانی‌نژاد نشت گاز بر اثر بی دقتی در استفاده از وسایل گاز سوز را عامل اصلی بروز حوادث خواند و گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده نشت گاز، عامل اصلی بروز حوادث آتش سوزی، انفجار و گازگرفتگی است که مشترکان باید هنگام استفاده از تجهیزات گاز سوز به این نکته توجه جدی داشته باشند.

وی  در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکان، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آمیز بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: نصب بنر و بیلبورد‌های تبلیغاتی و آموزشی در میادین پرتردد و سطح شهر انجام و آموزش‌های لازم در قالب طرح همیار گاز در زمینه مصرف بهینه و ایمن گاز برای ۱۵ هزار دانش آموز استان ارائه شد.

سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ویژه شرکت گاز زنجان در چهار ماه فصل سرد سال، پخش آگهی تلویزیونی و زیرنویس در رسانه‌های جمعی بوده است، گفت: با توجه به اهمیت مساله مصرف بهینه و ایمن گاز، برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی با مشارکت شرکت گاز استان توسط رسانه‌های جمعی و فضای مجازی برای مشترکان ارائه شد.

وی با بیان اینکه احتمال بروز خطر حوادث ناشی از مصرف نادرست گاز طبیعی در طول سال وجود دارد و مختص فصول سرد سال نیست، افزود: مشترکان گاز طبیعی باید با رعایت اصول ایمنی، دقت در نصب وسایل گازسوز و استفاده از تجهیزات گازسوز استاندارد، در راستای مصرف بهینه و تامین شبکه پایدار گاز استان تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی حوادث جوی به بخش کشاورزی
  • خسارت میلیاردی سرما به کشاورزان استان همدان