Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی استقلال از نمایش تیمش مقابل تیم اسپرتیو رومانی تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل تیم اسپرتیو رومانی گفت: ما حدود هفتاد دقیقه خوب بازی کردیم. آمادگی جسمانی خوبی را در بازیکنانم دیدم و نمایش خوبی ارائه کردیم. باید در پاس‌های آخر بیشتر دقت کنیم و در ضربه آخر هم محکم‌تر به توپ ضربه بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم ما علاقه، شور و شوق زیادی وجود دارد.

او افزود: امروز دیدید که میثم تیموری، مرتضی آقاخان و محسن کریمی هم برای ما بازی کردند. ما تلاش می‌کنیم تیم خوبی را آماده کنیم و امیدوارم وقتی به تهران برگشتیم، این آفتاب وجود داشته باشد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: ما یک سری مشکلات داریم ولی با این وجود، هروقت تیم‌مان اینگونه بازی کند، خوشحالیم.

او درباره جوانان تیمش گفت: ما در این شش ماه تلاش کردیم تا استقلال جدیدی بسازیم. من مطمئنم که هواداران ما به خوبی از جوانان حمایت می‌کنند. ما باید به جوانان شانس بازی دهیم و از آن‌ها بخواهیم تا تلاش کنند. آن‌ها اشتباهاتی خواهند داشت ولی در نهایت اتفاقات خوبی رقم خواهند زد. ما بهترین هواداران را در آسیا داریم و مطمئنم که آن‌ها پشتیبان جوانان هستند. تلاش ما بدست آوردن ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است.

شفر درباره تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: برای تیم ملی آرزوی بهترین‌ها را دارم. چندتن از بازیکنان قبلی ما و چندتن از بازیکنان فعلی ما در این مسابقات به میدان رفته‌اند و عملکرد خوبی داشته‌اند. این اثر کارهای ما در گذشته است و ما به کارمان ادامه می‌دهیم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: من عاشق استقلال هستم.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم

اسطوره چلسی و لیگ برتر انگلیس از تلاش‌های منچستریونایتد برای انتقالش به اولدترافورد می‌گوید. 

طرفداری | سر الکس فرگوسن ماه‌ها برای انتقال جان تری تلاش کرده بود. 

جان تری در جدیدترین صحبت‌های خود در پادکست سایمون جردن، از تلاش‌های منچستریونایتد برای انتقالش به اولدترافورد پرده برداشت. پس از تغییر سرمربی آکادمی وست‌هم، تری باید به سراغ باشگاه جدیدی می‌رفت. او فرصت انتقال به چلسی، منچستریونایتد و آرسنال را داشت. اسطوره آبی‌ها در نهایت تصمیم گرفت راهی استمفوردبریج شود و تا پایان دوران حضورش در این باشگاه، بیش از 500 بار پیراهن چلسی را بر تن کرد. جان تری در این مورد گفته است:

آرسنال فرش قرمز برایم پهن کرده بود، منچستریونایتد هم همینطور، اما چلسی هیچ کاری نکرد. تنها چیزی که به من پیشنهاد داد، یک جفت کفش برای اولین فصل و دو پوند هزینه رفت و آمد با قطار بود. سر الکس فرگوسن هر هفته یا ماهانه با خانه ما تماس می‌گرفت، با پدرم و با من صحبت می‌کرد و بررسی می‌کرد که به مدرسه می‌روم، همه کارها را درست انجام می‌دهم و تمرین می‌کنم. واقعا باورنکردنی بود.

با وجود تلاش‌های وسوسه کننده سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، جان تری عاشق چلسی شده بود. او در این مرود می‌گوید:

وقتی وارد چلسی شدم، می‌دانستم که باشگاه مناسبی برای من است. احساس می‌کردم خانه‌ام را پیدا کرده‌ام، می‌دانید، مثل زمانی که وارد خانه‌ای می‌شوید و احساس می‌کنید که برای 20 سال آینده آنجا خواهید بود، این حس را در چلسی داشتم. نمی‌دانم چه بود، چون خودم از مدرسه به تمرین می‌رفتم. در ساعت 16:30 مدرسه را ترک می‌کردم تا ساعت هفت به آنجا برسم. دو پوند را هرگز برای قطار پرداخت نمی‌کردم. از 14-15 سالگی برای چند سال به این سبک زندگی کردم. باید تصمیم می‌گرفتم که کدام تیم را انتخاب کنم اما من عاشق چلسی شده بودم. 

 پدر جان تری هوادار سر سخت شیاطین سرخ بود. مدافع سابق سه‌شیرها از پدرش می‌گوید:

وقتی در چلسی فرم‌های مدرسه‌ام را امضا می‌کردم، آن‌ها برای من و خانواده‌ام غذا تدارک دیده بودند... قبل از امضا، پدرم عصبانی شد و گفت «لعنتی، باید با منچستریونایتد قرارداد امضا کنی!».

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است