Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی سپاهان گفت: از شرایط سخت بعد از بازی با استقلال خارج شدیم، تا فردا استراحت می‌کنیم و از شنبه به دنبال بازی با پرسپولیس خواهیم بود و مطمئنم آن بازی از بازی‌های خوب ما خواهد شد.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار مقابل سایپا گفت: میلاد باسعادت آقا امام زمان (عج) را تبریک می‌گویم، از طرفدارانمان تشکر می‌کنم که در ورزشگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به باشگاه سایپا هم تبریک می‌گویم، امروز دو تیم فوتبالی فراتر از لیگ بازی کردند.

وی ادامه داد: ما در مقابل استقلال از این بازی ایجاد موقعیت‌هایمان بیشتر بود، من از نظر سنی از آقای دایی بزرگترم همه جای دنیا از بزرگترها استفاده می‌کنند ولی ما به دنبال این هستیم که اینها را بزنیم، ما در این بازی تحت فشار ناحق هستیم. دایی وجهه بین‌المللی فوتبال ما است، خوشحالم امروز بازی بسیار خوبی بود و با شرایط سختی که مقابل استقلال داشتیم، خدا کمک کرد و از آن شرایط خارج شدیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا امسال سپاهان می‌تواند به ششمین قهرمانی با او دست پیدا کند، گفت:‌ ما با امید زنده هستیم، در نیم فصل دوم الحق والانصاف از لحاظ موقعیت گل بهترین تیم بودیم، ما فرصت داریم تا فردا استراحت کنیم و خوشحال باشیم، از شنبه به دنبال بازی با پرسپولیس خواهیم بود و مطمئنم آن بازی از بازی‌های خوب ما خواهد شد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه از داوری‌ها در بازی‌های آینده نگرانی ندارد، گفت: داوری ما جامعه شریفی است، اگر اشتباه داشته باشد، ما هم تیم‌هایی هستیم که ضرر کردیم، با این حال آنها شرافت و عدالت دارند و داوری ما خوب است و تنها از لحاظ اقتصادی مشکل دارند. خوشبختانه کمیته‌های اخلاق، انضباطی و داوران مسائل را رصد می‌کنند، پاک‌ترین جای فوتبال ما داوری است، من در مورد داوری یک خاطره گفتم و همه علیه من شدند. صحبتی در مورد داوری ندارم.

وی در خصوص اخراج ایرانپوریان در این بازی گفت:‌ من تعجب می‌کنم که چطور یک بازیکن با تجربه در یک سوم دفاعی حریف این اشتباه را می‌کند، اما بازیکنان باتجربه‌ای دیگری داریم که می‌توانند در بازی بعدی به ما کمک کنند.

قلعه‌نویی در مورد رقابت کی‌روش و علیپور برای آقای گلی و اینکه آیا بهتر نبود پنالتی را به مهاجم خارجی تیمش می‌داد، گفت: کی‌روش شرایط خیلی خوبی داشت، اما در هنگام پنالتی مشکل مصدومیت داشت و پنالتی را به محمدی دادیم، برای ما منافع سپاهان مهمتر است،به دنبال آقای گلی نیستیم. فقط به دنبال منافع تیم و باشگاه هستیم. در نیم فصل دوم هیچ کس به اندازه ما زیبا بازی نکرد و از این بابت خوشحالم. بیست سال است مربیگری می‌کنم و این سپاهان یکی از بهترین تیم‌هایی است که داشته‌ام. از این بچه‌ها در شرایط بد آنقدر انرژی می‌گیرم که با رغبت بر سر تمرین می‌روم، از تک تک آنها و همچنین از باشگاه تشکر می‌کنم.

دایی: یکی از بدترین بازی‌هایم در دوارن مربی‌گری‌ام بود/هر توپی آمد تن و بدنمان لرزید!

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان گفت:‌ فکر می‌کنم ما امروز بدترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم، در خط دفاعی و دروازه خیلی اشتباه داشتیم و متأسفانه این بازی را از دست دادیم. می‌توانستیم به بازی برگردیم ولی گل دقایق آخر سپاهان در نیمه اول باعث شد این اتفاق نیفتد. دروازه‌بان ما اشتباهات خیلی بدی داشت، از گل اول، گل سوم، گل چهارم در بازی نبود.

وی افزود: ما با اینکه دروازه‌بانمان خوب کار نکرد و خط دفاعی‌مان خوب نبود، به شدت حق‌مان باخت بود. به چند بازیکن که چند بازی پشت سر هم بازی کرده بودند استراحت دادیم، یکی از بدترین بازی‌هایم بود که در دوران مربی‌گری‌ام دیدم.

علی دایی در خصوص تعریف قلعه‌نویی از او و همچنین غیبت علیاری در این بازی گفت: من از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم، متأسفانه در ایران خیلی چیزها برعکس است. در مورد علیاری متأسفانه ما او را امروز به دلایل انضباطی دراختیار نداشتیم، تصمیمات غلطی گرفته شد و باعث شد ما از علیاری نتوانیم استفاده کنیم. به خاطر مسائل اخلاقی از او صرف‌نظر کردیم، مسائل اخلاقی برای ما مهمتر از نتیجه است. ما در خط دفاعی بازیکن خاصی نداریم، با این حال تابع باشگاهیم. به خاطر بی‌احترامی او را کنار گذاشتیم، با اینکه عامل آن، فرد دیگری بود. با این حال حق نداریم به کسی بی‌احترامی کنیم. کسانی که بانی این مسئله بودند هم از باشگاه اخراج شدند، ما علیاری را نداشتیم و دفاع ما آنقدر باز بود که هر توپی می‌آمد تن و بدنمان می‌لرزید.

وی در خصو ص استفاده از منادی در این بازی گفت:‌ او مدتی مصدوم بود و ما به او شانسی دادیم تا برگردد که متأسفانه نتوانست از این شانس استفاده کند و دقیقه ۲ توپی را که می‌توانست با دست بگیرد با پا گرفت، روی گلهایی که خوردیم هم دفاعمان مقصر بود هم دروازه‌بانمان. گل پنجم هم دفاع ما مثل آب خورد پنالتی داد. متأسفانه اشتباهات تکراری ادامه دارند. من در جلسه در مورد تک تک مواردی که گل خوردیم صحبت کردم. متأسفانه از لحاظ بدنی بازیکن نداریم و نمی‌توانیم تعویض کنیم، به خاطر همین خیلی به تیم فشار آمده، اما این دلیل نمی‌شود که اینطور ببازیم، خیی بد بودیم، نباید برای بد بودنمان به دنبال دلیل باشیم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه شجاعانه بازی کرد و تیمش را دفاعی به زمین نفرستاد گفت:‌ ما نمی‌توانستیم عقب بنشینیم و دفاع کنیم این بازی‌ای بود که سپاهان دوست داشت، اگر عقب می‌رفتیم شاید گل‌های بیشتری می‌خوردیم، ما می‌خواستیم در این بازی امتیاز بگیریم، اما گل دوم را در زمان بدی دریافت کردیم و بازنده به رختکن رفتیم.

وی در خصوص اینکه آیا رتبه سایپا در جدول باعث شده که بازیکنان این تیم انگیزه‌های لازم را نداشته باشند، گفت: ما برای خودمان بازی می‌کنیم، باید درست و پاک بازی کنیم، اما چون تعداد محدودی هستیم و در یک بازی حساس یک مهره اصلی ما هم تنبیه انضباطی می‌شود این مسائل اتفاق می‌افتد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین شاگردان امیر قلعه‌نویی در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می روند، که این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه رتبه اول جدول رده بندی گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را بالاتر از ازبکستان که آنها هم 10 امتیازی هستند، در اختیار دارد و با این وصف مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی و سرکو کاتانچ در بازی آخر این دور از مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند تعیین کننده صدرنشین گروه باشد.

گفتنی است سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از رسیدن زمان فیفادی خردادماه، رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس