Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-26@10:24:00 GMT

بررسی شرایط صعود استقلال؛ 6 امتیاز و بیشتر از 3 گل!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۵۱۸۵

بررسی شرایط صعود استقلال؛ 6 امتیاز و بیشتر از 3 گل!



استقلال برای صعود باید هر دو بازی را ببرد و در انتظار پیروز نشدن الدحیل در هفته پایانی بماند. مگر اینکه هفته آینده در دیدار رو در رو مقابل الدحیل، آبی‌ها موفق شوند تیم مهمان را با اختلاف بیشتر از سه گل شکست دهند تا معادلات را به نفع خودشان تغییر دهند.

به گزارش وبسایت نود، شانس استقلال برای صعود با شکست مقابل الهلال کمرنگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم حالا با 4 امتیاز پایین‌تر از الدحیل 7 امتیازی و الهلال 9 امتیازی در رتبه سوم جای دارد. الهلال برای صعود کافی است یک امتیاز کسب کند. در آن صورت استقلال حتی با دو برد هم به این تیم نمی‌رسد. چون با امتیاز برابر، الهلال در دیدار رو در رو عملکردی بهتر از استقلال داشت.

استقلال برای اینکه امیدهایش برای صعود را زنده نگه‌دارد، حتما باید در دیدار بعدی مقابل الدحیل که میزبان هم هستند، برنده شوند. در صورت مساوی در آن بازی هم استقلال حذف می‌شود. چون در صورتی که تا هفته پایانی این سه امتیاز اختلاف را هم جبران کند، تیم قطری در دیدار رو در رو نتیجه بهتری گرفته و آن تیم به مرحله بعدی صعود می‌کند.

در نتیجه استقلال در وهله نخست باید الدحیل را در تهران شکست دهد. سپس تیم قعرنشین یعنی العین را ببرد و به امید برد یا مساوی الهلال مقابل الدحیل بماند. مگراینکه استقلال با اختلاف بیشتر از سه گل الدحیل را ببرد تا در دیدار رو در رو شرایطی بهتر از حریف داشته باشد و در صورت امتیاز برابر، این آبی‌ها باشند که به مرحله بعدی صعود می‌کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم