Web Analytics Made Easy - Statcounter



وزیر کشور گفت:باید برای مقابله با تحریم‌های نفتی درآمدهای جدیدی را در کشور تعریف کنیم و استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی یکشنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: مجامع بین المللی به خوبی واقف هستند ایران وظایف خود را در برجام انجام داده اما طرف‌های مقابل از جمله آمریکا و اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما هیچگاه شروع کننده اقدامات تشنج آفرین نبوده ایم اما حق خود می‌دانیم آمادگی لازم را برای شرایط سخت داشته باشیم و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.

وزیر کشور تاکید کرد: در این شرایط ممکن است همپیمانان آمریکا و آشوب آفرینان منطقه از جمله اسرائیلی‌ها بخواهند اقداماتی را انجام دهند که ما آمادگی لازم برای پاسخگویی به آنها را داریم.

رحمانی فضلی بیان کرد: اگر دشمنان ایران شروع کننده اقدامی نظامی علیه ما باشند پایان دهنده آن نیستند و آنها نمی‌توانند حوزه جغرافیایی را مشخص کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران گفت: برای رفع این تهدیدها راهکار مؤثر تقویت توان داخل در تولید است و همه باید در این راستا فعال بوده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وزیر کشور گفت: باید برای مقابله با تحریم‌های نفتی درآمدهای جدیدی را در کشور تعریف کنیم و استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند. باید از ظرفیت‌های منطقه‌ای از جمله کشورهای همسایه استفاده شود.

وزیر کشور گفت:باید برای مقابله با تحریم‌های نفتی درآمدهای جدیدی را در کشور تعریف کنیم و استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی

ایلنا نوشت: در حالی که احمد وحیدی وزیر کشور ایران در قالب هیاتی به ریاست حجت‌الاسلام رئیسی در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز در پاستور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه از دو کشور پاکستان و سریلانکا خواستار بازداشت وی شد.

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب گذاری در سال ۱۹۹۴ در مرکز جامعه یهودیان در بوینس آیرس، بازداشت کنند!

این در حالی است که احمد وحیدی وزیر امور کشور ایران در قالب هیاتی از تهران به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز نیز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

دیگر خبرها

  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر دهنده محاسبات
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • کنعانی: اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قانونی و در جهت ایجاد بازدارندگی بود / آمریکا زیر میز دیپلماسی زده نه ایران + فیلم
  • هماهنگی تعطیلات پایان هفته با دنیا، به افزایش صادرات منجر خواهد شد/خارجی‌ها در روز‌های تعطیل پاسخگو نیستند