Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-16@17:54:55 GMT

ژیمناست ایران پس از چهار سال به برنز آسیایی‌اش رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۶۸۶

ژیمناست ایران پس از چهار سال به برنز آسیایی‌اش رسید



ژیمناست کشورمان پس از چهار سال بالاخره مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۵ را دریافت کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، پس از پیگیری‌های فراوان زهرا اینچه درگاهی و محسن سلیمانی رئیس و دبیر فدراسیون ژیمناستیک، بالاخره مدال برنز هادی خناری‌نژاد در مسابقات قهرمانی 2015 آسیا در هیروشیما به این ورزشکار ارزنده و کاپیتان سابق و با اخلاق کشورمان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدال در حاشیه رقابت های ژیمناستیک قهرمانی آسیا در اولانباتور مغولستان از طرف نماینده فدراسیون جهانی، به محمدرضا خیرخواه ، سرمربی تیم ملی تحویل داده شد.

هادی خناری‌نژاد در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی 2015 آسیا در هیروشیمای ژاپن به مقام چهارم وسیله دارحلقه دست یافته بود که با مثبت اعلام شدن دوپینگ ژیمناست قزاقستان و نفر سوم این مسابقات ، مدال برنز به خناری نژاد تعلق گرفت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان محمدی برنز گرفت

نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست حریف چینی، مدال برنز آسیا را به خود اختصاص داد.

طرفداری | بعد از شکست پویا دادمرز در فینال وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، مبارزه رده‌بندی اول وزن 63 کیلوگرم بین ایمان محمدی و هادونگ تان از چین آغاز شد.

کشتی‌گیر ایذه‌ای که صبح امروز بعد از یک دور استراحت،  9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد و در ادامه 10 بر 4 مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد در این مبارزه با شکست 10-صفر حریف چینی، صاحب مدال برنز آسیا شد.

این کشتی‌گیر که سال 2023 نیز ملی‌پوش وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان بود، پیش از این در انتخابی درون اردویی موفق به شکست میثم دلخانی شده بود.

تیم کشورمان در ادامه کشتی‌های پایانی 5 وزن اول، شانس کسب 2 مدال طلا با ناصر علیزاده و امین میرزازاده و یک برنز  دیگر با امیر عبدی را خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد
  • البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد