Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی جدید تیم تراکتورسازی گفت: امسال در تبریز تیمی می‌سازم که لایق هواداران باشد، چون هدف‌مان قهرمانی است.

به گزارش تسنیم، مصطفی دنیزلی در مراسم معارفه خود، اظهار داشت: هواداران تراکتورسازی، به ایجا خوش‌آمدید. دلیل اینکه من به تراکتورسازی آمده‌ام مالک و مدیریت این باشگاه است. با این کادر فنی و بازیکنانی که دارم، امسال هر چیزی که شما می‌خواهید را انجام خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی زود، همدیگر را در ورزشگاه خواهیم دید.

وی افزود: من تیمی را می‌سازم که لایق هواداران تراکتورسازی باشد. ما بازیکنان جدید هم به خدمت خواهیم گرفت. مدیریت و مالک باشگاه مرا حمایت می‌کنند و هدف‌مان قهرمانی است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تراکتور محل نمایش آمادگی و تکنیک از سوی بازیکنانی است که حالا بعد از شکست برابر ذوب‌آهن انگیزه زیادی دارند تا توانایی خود را به هواداران این تیم نیز ثابت کنند.

رحمان جعفری که شروعی پرامید با پیراهن تراکتور داشت و به صدر جدول گلزنان نیز نزدیک شد، در سال جدید هنوز پایش به گلزنی باز نشده و از این نظر فشاری را از سوی هواداران هم تحمل می‌کند اما آمادگی این بازیکن در تمرینات، امیدها را برای بازی حساس نساجی افزایش می‌دهد.

جعفری که از شمس آذر به تراکتور منتقل شده، در یکی از تصاویر منتشره از تمرین تراکتور در حالی‌که ریکاردو آلوز در حال تماشای اوست، با یک قیچی برگردان جالب توپ را به سمت دروازه می‌فرستد.

اگرچه امیدهای تراکتور برای قهرمانی کاهش یافته و یا به‌زعم هواداران بدبین این تیم به صفر رسیده اما هنوز این تیم در رقابت برای سهمیه آسیا و قهرمانی جام حذفی قرار دارد و برای دستیابی به این مهم، نیازمند درخشش مهاجم اصلی خود نیز خواهد بود.

دیگر خبرها

  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • بهروز افخمی: اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم