Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@22:01:50 GMT

تیموریان: طلبم از استقلال را نمی‌بخشم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۱۱۴۲

تیموریان: طلبم از استقلال را نمی‌بخشم



آندرانیک تیموریان که سال گذشته نیمی از طلب ۱۶۰ میلیونی خود را به استقلال بخشیده بود، حالا با گذشت یک‌سال و بدقولی آبی‌ها، تمام پولش را می‌خواهد.

به گزارش خبرورزشی، سال گذشته باشگاه استقلال تهران برای کسب مجوز حرفه‌ای‌گری از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) باید با برخی از طلبکاران خود تسویه حساب می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مورد طلب صمد مرفاوی به صورت کامل پرداخت شد، اما مسئولان باشگاه با آندرانیک تیموریان برای پرداخت طلب او به توافق رسیدند.

در توافق تیموریان و استقلال قید شده که طلب ۱۶۰ میلیون تومانی این بازیکن با تخفیف او به ۸۰ میلیون تومان تبدیل و پس از پرداخت آن این پرونده بسته شود. ۸۰ میلیونی که قرار بود استقلال طی ۴ قسط ۲۰ میلیونی آن را پرداخت کند، اما به غیر از اولی، قسط‌های بعدی پرداخت نشد. همچنین در این توافق آمده در صورتی که استقلال ۸۰ میلیون را طبق توافق و سر موقع پرداخت نکند طلب تیموریان به حالت اولیه برمی‌گردد و در نهایت همان ۱۶۰ میلیون باید به وی پرداخت شود.

به این ترتیب تیموریان که طلبش را طبق توافق و به موقع دریافت نکرده این روز‌ها مُصر به دریافت کامل پولش یعنی همان مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان است و در این راستا اقداماتی هم انجام داده است. با این حال یعنی استقلال باید در شرایط کنونی ۱۴۰ میلیون طلب باقی‌مانده تیموریان را به او بپردازد، در صورتی که اگر طبق توافق ماجرا پیش می‌رفت پرونده با پرداخت ۸۰ میلیون بسته می‌شد.

تیموریان با تایید این خبر گفت: باشگاه استقلال چند سال بدقولی کرده و مدام وعده می‌دهد. این‌بار مطابق توافق عمل می‌کنم و مثل سال گذشته نیمی از طلبم را نمی‌بخشم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با اشاره به پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در سال گذشته برای جامعه ایثارگری گفت: این میزان تسهیلات به ۶۱۶ نفر ازجامعه ایثارگری استان پرداخت شد.

حجت الاسلام داوود میرزایی افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یکهزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

حجت الاسلام میرزایی اظهارکرد: برای یکهزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران پارسال حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال تسهیلات خرید مسکن پرداخت و برای ۱۰۲ نفر از ایثارگران هم مناسب سازی شد.

وی گفت: ۴۳۹ نفر نیز پارسال برای حرفه آموزی به مراکز آموزش فنی وحرفه ای معرفی شدند و دو هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر هم حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکلهای ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاههای هنرهای تجسمی، نمایشگاههای کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی افزود: "طرح سپاس" دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی درسال گذشته بود.

آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار شهید، ۲۰ هزار و ۸۸۹ جانباز و دو هزار و ۵۷ آزاده دارد.

دیگر خبرها

  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد