Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال درباره آخرین شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، آندره‌آ استراماچونی درباره آخرین وضعیت آبی‌پوشان در تمرینات پیش‌فصل گفت: اردوی خوب و رضایت‌بخشی در ترکیه داشتیم. ما در این ایام که از ایران دور بودیم و در اردوگاه‌مان در ترکیه حضور داشتیم صبح و بعدازظهر تمرین کردیم؛ تمریناتی که همگی هدفمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکارانم پیش از سفر به ترکیه نحوه کار را طراحی کرده بودند و خوشبختانه همه اهداف ما همانطور که خواستیم پیش رفت.

وی افزود: می‌خواهم صراحتا به شما اعلام کنم که من روی این تیم و جوان‌هایش خیلی حساب کرده‌ام و عمیقا به موفقیت استقلال امیدوارم. به‌زودی شما استقلال را خواهید دید و با من هم‌عقیده خواهید شد. بسیاری نسبت به استقلالی که اکنون شکل گرفته حس امیدوارانه‌ای ندارند، دلیل‌شان هم جدایی بسیاری از بازیکنان نامی و حضور بازیکنان کم‌نام‌و‌نشان و جوان است. ما قدم‌به‌قدم جلو رفتیم و از بازی‌های نسبتا آسان‌تر شروع کردیم و به بازی‌های سخت‌تر رسیدیم.

سرمربی استقلال گفت: بازی‌های تدارکاتی ما ادامه خواهد داشت، اما این بازی‌هایی که برگزار کردیم به شناخت من از توانایی بازیکنان کمک بسیاری کرد و من کاملا راضی‌ام.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است

علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  در روز‌های اخیر مقداری آب ورود پیدا کرد. سد کجکی افغانستان که ۱۰۰۰ متر مکعب بر ثانیه خروجی آن است سر ریز پیدا کرد و بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است.

وی درباره سد سازی کشور‌های همسایه خصوصا ترکیه اظهار کرد: بحث مهمی است این موضوع. درباره ترکیه باید عنوان کرد با تبادل کارشناس در فضای مناسب در حال پیگیری هستیم  و در آخرین دیدار‌هایی که با آن‌ها در سازمان ملل داشتیم قرار بر این شد نشست‌ها را برگزار کنیم و هر چه سریعتر مشکلات موجود را حل و فصل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است