Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: همزمان با پنجاه سالگی پیاده روی فضایی تصاویری از تاریخی ترین پیاده رویهای فضایی منتشر شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل‌ و‌ نقل در ناوگان فناوری

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین شکری*، طی یادداشتی مأموریت ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان حمل‌و‌نقل پیشرفته و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری را پیگیری بخش‌های مختلف حمل‌و‌نقل هوایی، جاده‌ای، ریلی، دریایی، فضایی و فعالیت‌های دانش‌بنیان مرتبط با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دانست.

متن یادداشت به شرح زیر است؛

« حوزه حمل‌ونقل سهم قابل‌توجهی از توسعه اشتغال و رونق اقتصادی هرکشور را به خود اختصاص داده است. ما در ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان حمل‌و‌نقل پیشرفته و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری مأموریت داریم تا در بخش‌های مختلف حمل‌و‌نقل هوایی، جاده‌ای، ریلی، دریایی، فضایی و فعالیت‌های دانش‌بنیان مرتبط با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان این حوزه را پیگیری کنیم و درحوزه‌های مرتبط نظیر خودروهای الکتریکی واحتراقی، طراحی وساخت هواپیما، بالگرد، پهپاد، تجهیزات فرودگاهی، ماهواره و ماهواره‌بر، شناور، واگن مترو و... در تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط مشارکت کنیم.

از جمله برنامه‌های ستاد می‌توان به ایفای نقش حداکثری در توسعه زیست‌بوم نوآوری، فناوری و ایجاد ظرفیت و برنامه‌ریزی برای ارتقای سهم اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه حمل‌و‌نقل پیشرفته و فضایی با رویکرد مشارکت حداکثری ذی‌نفعان خصوصی و دولتی، تشکیل کنسرسیوم‌های تخصصی جهت بهینه‌سازی و تنوع‌بخشی به سبد حوزه صنعت حمل‌و‌نقل کشور و حل نیازهای این حوزه با تمرکز بر داخلی‌سازی اقلام راهبردی و ارزبر، ارائه برنامه و پیاده‌سازی پروژه‌های اقتصادمحور، پیشران و راهبردی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه حمل‌و‌نقل پیشرفته و فضایی با کلیه نهادهای حاکمیتی، سازمان‌های مرتبط دولتی و بازیگران بخش خصوصی با نگاه بلندمدت اشاره کرد.

در افق پیش روی ستاد اقتصاد دانش‌بنیان حمل‌و‌نقل پیشرفته و فضایی در زمینه خودرو، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان این حوزه با راهکارهای فناورانه به‌ویژه دربخش صنعت حمل‌و‌نقل الکتریکی و خودران از دغدغه‌های اصلی به‌شمار می‌رود. همچنین ارتقای مشارکت نخبگان در شناسایی و حل مسائل حوزه حمل‌و‌نقل پیشرفته و فضایی با همکاری تنگاتنگ سایر ارکان تصمیم‌ساز، تصمیم‌گیر و اجرایی دولتی و خصوصی، هم‌افزایی فعالیت‌های مرتبط با حوزه هوایی و هوانوردی و نظارت بر توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان صنایع مربوط در سطح کشور از جمله برنامه‌های ستاد خواهد بود.»

* دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان حمل‌ و‌ نقل پیشرفته و فضایی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • حمل‌ و‌ نقل در ناوگان فناوری
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس
  • پیاده روی معلمان در شاهرود
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن