Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: اسرا و آزادگان سرافراز ما در دوران دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت خود دشمن را به تسلیم وا داشتند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر امیرنیا ظهر چهارشنبه در نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی بیان داشت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می‌توانیم آنها را مرور کنیم.

امیر نیا تصریح کرد: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس مؤثر کاملاً مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی نیز ایفا کردند.

وی افزود: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی ایثارگری جوانان و مدیون خون شهدا بوده و شهدای رسانه، این ایثار و از خود گذشتگی‌ها را ثبت کردند و خود نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

کد خبر 6081090

دیگر خبرها

  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • وعده صادق؛ احیاء و تقویت بازدارندگی ایران اسلامی
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • مدودف: از هواداران ارزشهای تحمیلی غرب روزبه‌روز کم می‌شود
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • فیلم «‌مصلحت»؛ برداشتی «لاکاتوش»ی از مفهوم مصلحت
  • شکل‌گیری مفهوم محیط‌زیست در تفکر اجتماعی
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • احیاء ۳۵ واحد پرواربندی با ظرفیت حدود ۱۰ هزار راس دام در لرستان