Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌نخستین همایش بین المللی زبان‌ها و گویش‌های ایرانی کرانه جنوبی دریای خزر با هدف آشنایی با آخرین تحقیقات در زمینه زبان‌ها و گویش‌های ایرانی کرانه جنوبی دریای خزر در دانشگاه گیلان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۴۲ هزار مسافر در پایانه‌های مرزی خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان؛ از ۲۴ اسفند پارسال تا هشتم فروردین امسال ۱۴۲ هزار و ۹۷۸ مسافر در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان تردد کردند که سهم پایانه مرزی شلمچه ۱۲۹ هزار و ۳۷۶ نفر و سهم پایانه مرزی چذابه ۱۳ هزار و ۶۰۲ نفر بوده است.   در این مدت ورود ۴۱ هزار و ۸۹۶ مسافر ایرانی و ۱۸ هزار و ۸۷۲ مسافر خارجی از طریق پایانه بین المللی شلمچه به کشور ثبت شده است و ۴۸ هزار و ۳۹۱ مسافر ایرانی و ۲۰ هزار و ۲۱۷ مسافر خارجی از کشور خارج شدند.   در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هشتم فروردین امسال ۳ هزار و ۵۶۲ مسافر ایرانی و ۳ هزار و ۹۹ مسافر خارجی از طریق پایانه مرزی چذابه وارد کشور شدند و خروج ۳ هزار و ۴۳۷ مسافر ایرانی و ۳ هزار و ۵۰۴ مسافر خارجی ثبت شده است.   گفتنی است؛ مقایسه آمار‌های تردد امسال با پارسال کاهش ۱۲ درصدی تردد از پایانه بین المللی شلمچه و کاهش ۲۷ درصدی تردد از پایانه بین المللی چذابه است.   پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان از گذرگاه‌های بین المللی مهم در ایام راهپیمایی بزرگ و میلیونی اربعین حسینی محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی
  • واکنش وزیر دفاع چین به سهم‌خواهی فیلیپین در دریای جنوبی چین
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی سومین همایش اقتصادی کشورهای ساحلی
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • تردد بیش از ۱۴۲ هزار مسافر در پایانه‌های مرزی خوزستان
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • گویش و لهجه خلیل‌آبادی از نمونه‌های زبان کهن فارسی است
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • سرمربی تیم ملی تایلند، از روی دفترش سرود ملی خواند!
  • حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن یک دعا | چرا «یا مقلب‌ القلوب؟» را خواندی؟