Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای مهمترین سلاح جمهوری اسلامی ایران در مقابل ابرقدرت ها را قدرت نه گفتن دانست که برگرفته از مکتب اهل بیت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه

طبق گزارش الجزیره انگلیسی، ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ادعا کرد که ایران در چند ماه گذشته تلاش کرده سلاح به کرانه باختری اشغالی ارسال کند و تلاویو یکی از این محموله‌ها را توقیف کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با نشان دادن تصاویری از اسلحه‌ها و مهمات ادعا کرد که این محموله شامل انواع مختلفی از مواد منفجره و مین‌های ضدتانک، سلاح تهاجمی، آرپی‌جی، نارنجک‌های دستی و تپانچه می‌شود.

ارتش رژیم اسرائیل ادعا کرد که با آژانس امنیت داخلی موسوم به شین بت در این عملیات همکاری کرده و متوجه شده است که دو واحد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یکی از آنها در سوریه فعالیت می‌کند، در این عملیات ارسال سلاح به کرانه باختری اشغالی نقش داشته اند.

 قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه روز دوشنبه به وقت محلی، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید که خواستار آتش بس فوری در غزه در ماه رمضان شده است تا منجر به آتش بس پایدار شود.

در پی تصویب این قطعنامه، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در این باره اعلام کرد: سفر هیات اسرائیل به واشنگتن که قرار بود درباره عملیات در رفح رایزنی کند، لغو شد.

دفتر نتانیاهو در این بیانیه اعلام کرد: آمریکا از مواضع قاطع خود عقب نشینی کرده است و هیات اسرائیلی به واشنگتن نخواهد رفت.

در ادامه بیانیه، ادعا شده است: این اقدام آمریکا به تلاش‌ها برای آزادی اسرا لطمه می‌زند؛ زیرا حامل پیامی برای حماس است که فشار‌های بین‌المللی اجازه دستیابی به توافق آتش‌بس بدون آزادی اسرا را خواهد داد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ظریف: روسیه، ایران را فدای آمریکا می‌کند
  • الجزیره : قطب جنوب چه اهمیتی دارد و چرا قدرت های جهانی از جمله ایران برای حضور در این قطب تلاش می‌کنند؟ (فیلم)
  • قدرت وحشتناک یک فیل خشمگین را ببینید
  • قدرت فوق‌العاده شیر نر / یک تنه به گله می‌زند (فیلم)
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • سلاح انتحاری قدرتمند در دستان ایران
  • گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا
  • ادعا‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه
  • خوار و ذلیل شمردن ملت ها منطق ابرقدرت ها است