Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی موسوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان را به عنوان یک اولویت بسیار مهم دنبال می‌کنیم و در این راستا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان

بانک امانات تجهیزات پزشکی خانه هلال روستایی در شهرستان دشتستان با حضور مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال کشور رونمایی و افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، عباس احدپور  صبح امروز در آیین افتتاحیه خانه هلال شهرستان دشتستان اظهار داشت: وقتی از نیاز و اهمیت موجودیت این مکان‌ها در روستا و مناطق کم برخوردار صحبت شود به مراتب راه توسعه خانه‌های هلال در سطح کشور نیز هموارتر خواهد شد.

وی افزود: یکی از موارد مهم در فعالیت و وجود این خانه‌ها توسعه آموزش‌های امدادی و بالا بردن توان امدادی مردم در زمان وقوع حوادث است این امر به خودی خود در نمایش اهداف تأسیس خانه‌های هلال نقش مؤثر دارد.

مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال کشور با اشاره به وجود 142 روستا در شهرستان دشتستان تصریح کرد: باید تلاش مضاعف در پیش گرفت و در تأسیس خانه هلال در این منطقه همت کنیم.

احدپور با قدردانی از تلاش خیرین در همراه کردن مسیر خدمت‌رسانی گفت: از ابتدای راه‌اندازی بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی تاکنون خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده است.

مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال کشور با اشاره به افتتاح بانک امانات پزشکی خانه هلال روستای در دشتستان اظهار کرد: این بانک‌ها با هدف کمک به بیماران نیازمند در تأمین کالاهای پزشکی راه‌اندازی شده است. در عرصه امانات تجهیزات پزشکی باید بحث وقف و امانت بودن را در نگاه مردم نهادینه کنیم و بی شک این مهم باعث افزایش همراهی و همکاری مردم خواهد شد.

احسان ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر هم با اشاره به نقش خیرین در ارتقا خدمات خانه‌های هلال گفت: در جذب خیرین تلاش بیشتری باید در دستور کار قرار گیرد این امر مستلزم برنامه‌ریزی و مدیریت است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد