Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاوه بر ریزگردهای نمکی، معضل جدید تشکیل شن‌های روان در اراضی کشاورزی اطراف دریاچه ارومیه نیز، در حال تحقق یافتن است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی، سعید شهند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: در راستای اجرای برنامه عمل ملی حفاظت از این گونه در معرض خطر انقراض ، ۶ راس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۱ از پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری به پارک ملی دریاچه ارومیه و مرکز تکثیر و احیاء این گونه در رشکان با ترکیب جنسی ۴ ماده و ۲ نر منتقل شده است که با تولد ۳ راس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲ و با تولد دو گوساله گوزن در سال جاری، تعداد این گونه ارزشمند حیات وحش در این سایت تا به امروز به ۱۳ راس افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه وضعیت مطلوبی برای زیست و زادآوری این گونه در پارک ملی دریاچه ارومیه وجود دارد، گفت: دامپزشکان و کارشناسان حیات وحش اداره کل و پارک ملی دریاچه ارومیه به صورت شبانه روزی وضعیت این گونه در معرض خطر انقراض، به خصوص گوساله‌های تازه متولد شده را مورد پایش و کنترل قرار می دهند و امیدها برای نجات این گونه ارزشمند در پارک ملی دریاچه ارومیه روز به روز بیشتر می شود.

اواخر فروردین ماه امسال اولین گوساله گوزن زرد ایرانی نیز در سایت تکثیر و پرورش مجتمع رشکان پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898176

دیگر خبرها

  • افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد
  • ۴۱۲ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شد
  • تولد دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • تولد دومین گوساله‌گوزن زرد ایرانی در سال جدید
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)
  • تصاویری از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه | تصاویر