Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهوری در اولین گردهمایی جوان ایرانی، گفت و گوی جهانی گفت: در دو سال گذشته به دلیل مشکلاتی که وجود داشت اولویت های دولت مسایل هسته ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در حوزه نظامی به قدرتی رسیده که هیچ ارتش و کشوری توانایی مقابله با آن را ندارد

 دکتر سیدمحمد آقامیری صبح امروز به مناسبت فرارسیدن روز گرامیداشت ارتش در دیدار با امیر نعمت محسنی زرین فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان قم گفت: در شرایط کنونی رژیم جعلی صهیونیستی، آمریکا و غرب می‌داند که ایران در حوزه نظامی به اقتدار و قدرتی رسیده که هیچ ارتش و کشوری توانایی مقابله با آن را ندارد.

آقامیری عنوان کرد: این اقتدار مرهون خون شهدایی است که جان عزیز خود را در طبق اخلاص قرار داده و راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

استاندار قم در ادامه سخنان خود بیان کرد: جایگاه ارتش در کشور به درستی تبیین شده و امروز همه مردم به خوبی می‌دانند وجود نیروی نظامی تحت عنوان ارتش چه ضرورتی دارد.

دکتر آقامیری اشاره کرد: در جنگ ۸ سال دفاع مقدس به دنیا ثابت کردیم نیرو‌های نظامی کشورمان اگرچه کمترین امکانات را هم داشته باشند، اما تعصبشان به دین، وطن و امامشان باعث می‌گردد بر دشمن پیروز شوند و ما این موضوع را در عمل به رخ جهانیان کشیدیم. 

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در ماه‌های پایانی سال گذشته شاهد برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی بودیم که به لطف خدا و تلاش فرماندهان شجاع ما در نیرو‌های نظامی استان این مراسم‌ها بدون مشکل برگزار شد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یکپارچه بودن نهاد‌ها و ارگان‌ها با یکدیگر در استان گفت: امروز تعامل و اتحاد ارگان‌های دولتی، نظامی و... به اوج خود رسیده و الحمدلله همه در تلاش هستند تا با کمک یکدیگر مشکلات مردم را حل کرده و رفاه آنان را افزایش دهند. 

استاندار قم تصریح کرد: هوشیاری و آگاهی نیرو‌های نظامی ما در فراجا، سپاه پاسداران و ارتش باعث شد دشمن نتواند نقشه‌های شوم خود را در مراسم‌هایی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، انتخابات و لیالی قدر عملیاتی کند.

دکتر آقامیری افزود: ما نیز در مدیریت استان به دنبال حفظ این اتحاد و همدلی هستیم تا به قله‌ای که مقام معظم رهبری مدنظرشان است برسیم.

استاندار قم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از خدمات فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان قم بیان کرد: درطول این مدت که بنده در استان قم حضور دارم؛ امیر محسنی زرین به همراه همرزمان شجاعشان خدمات و اقدامات ویژه و ارزنده‌ای انجام داده‌اند که لازم می‌دانم از همه این عزیزان تشکر کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • ایران در حوزه نظامی به قدرتی رسیده که هیچ ارتش و کشوری توانایی مقابله با آن را ندارد
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  • ۱۵ هزار ‬قطعه از تاسیسات مورد نیاز شرکت نفت گچساران از سوی متخصصان داخلی ساخته شد
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است
  • ۶ کشوری که از فناوری فضایی برای توسعه دنیای دیجیتال استفاده می‌کنند